• صفحه اصلی
  • مرور
    • شماره جاری
    • بر اساس شماره‌های نشریه
    • بر اساس نویسندگان
    • بر اساس موضوعات
    • نمایه نویسندگان
    • نمایه کلیدواژه ها
  • اطلاعات نشریه
    • درباره نشریه
    • اهداف و چشم انداز
    • اعضای هیات تحریریه
    • همکاران دفتر نشریه
    • اصول اخلاقی انتشار مقاله
    • بانک ها و نمایه نامه ها
    • پیوندهای مفید
    • پرسش‌های متداول
    • فرایند پذیرش مقالات
    • اخبار و اعلانات
  • راهنمای نویسندگان
  • ارسال مقاله
  • داوران
  • تماس با ما
 
  • ورود به سامانه
  • ثبت نام
صفحه اصلی فهرست مقالات مشخصات مقاله
  • ذخیره رکوردها
  • |
  • نسخه قابل چاپ
  • |
  • توصیه به دوستان
  • |
  • ارجاع به این مقاله ارجاع به مقاله
    RIS EndNote BibTeX APA MLA Harvard Vancouver
  • |
  • اشتراک گذاری اشتراک گذاری
    CiteULike Mendeley Facebook Google LinkedIn Twitter
فصلنامه رهبری و مدیریت آموزشی
مقالات آماده انتشار
شماره جاری
شماره‌های پیشین نشریه
دوره دوره 12 (1397)
دوره دوره 11 (1396)
شماره شماره 4
شماره شماره 3
شماره شماره 2
شماره شماره 1
دوره دوره 10 (1395)
دوره دوره 9 (1394)
دوره دوره 8 (1393)
دوره دوره 7 (1392)
دوره دوره 6 (1391)
دوره دوره 5 (1390)
دوره دوره 4 (1389)
دوره دوره 3 (1388)
دوره دوره 2 (1387)
حدادنیا, سیروس, محمدی, مهدی, مرزوقی, رحمت الله, ترک زاده, جعفر, سلیمی, قاسم. (1396). ارزشیابی برنامه درسی دوره های تحصیلات تکمیلی دانشگاه شیرازبر اساس رویکرد آموزش مادام العمر. فصلنامه رهبری و مدیریت آموزشی, 11(2), 9-27.
سیروس حدادنیا; مهدی محمدی; رحمت الله مرزوقی; جعفر ترک زاده; قاسم سلیمی. "ارزشیابی برنامه درسی دوره های تحصیلات تکمیلی دانشگاه شیرازبر اساس رویکرد آموزش مادام العمر". فصلنامه رهبری و مدیریت آموزشی, 11, 2, 1396, 9-27.
حدادنیا, سیروس, محمدی, مهدی, مرزوقی, رحمت الله, ترک زاده, جعفر, سلیمی, قاسم. (1396). 'ارزشیابی برنامه درسی دوره های تحصیلات تکمیلی دانشگاه شیرازبر اساس رویکرد آموزش مادام العمر', فصلنامه رهبری و مدیریت آموزشی, 11(2), pp. 9-27.
حدادنیا, سیروس, محمدی, مهدی, مرزوقی, رحمت الله, ترک زاده, جعفر, سلیمی, قاسم. ارزشیابی برنامه درسی دوره های تحصیلات تکمیلی دانشگاه شیرازبر اساس رویکرد آموزش مادام العمر. فصلنامه رهبری و مدیریت آموزشی, 1396; 11(2): 9-27.

ارزشیابی برنامه درسی دوره های تحصیلات تکمیلی دانشگاه شیرازبر اساس رویکرد آموزش مادام العمر

مقاله 1، دوره 11، شماره 2 - شماره پیاپی 40، تابستان 1396، صفحه 9-27  XML اصل مقاله (377.65 K)
نوع مقاله: مقاله پژوهشی
نویسندگان
سیروس حدادنیا1؛ مهدی محمدی 2؛ رحمت الله مرزوقی3؛ جعفر ترک زاده2؛ قاسم سلیمی3
1دانشگاه شیراز
2دانشیار دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی دانشگاه شیراز
3دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی دانشگاه شیراز
تاریخ دریافت: 12 شهریور 1395،  تاریخ بازنگری: 25 آذر 1395،  تاریخ پذیرش: 25 اردیبهشت 1396 
آمار
تعداد مشاهده مقاله: 54
تعداد دریافت فایل اصل مقاله: 49
صفحه اصلی | واژه نامه اختصاصی | اخبار و اعلانات | اهداف و چشم انداز | نقشه سایت
ابتدای صفحه ابتدای صفحه

Journal Management System. Designed by sinaweb.