نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آموزش عالی رابطه رهبری موثق با عملکرد اعضای هیأت علمی: نقش میانجی سرمایه روانشناختی و سرمایه اجتماعی [دوره 10، شماره 4، 1395، صفحه 47-73]

ا

  • اخلاق حرفه‌ای ساخت و تعیین ویژگی‌های روان سنجی (پایایی و روایی) مقیاس اخلاق حرفه‌ای مدیران آموزشی [دوره 10، شماره 4، 1395، صفحه 141-159]
  • ارزیابی درونی ارزیابی درونی کیفیت دانشگاه‌های آزاد اسلامی منطقه‌ی یک از دیدگاه اساتید و دانشجویان [دوره 10، شماره 4، 1395، صفحه 161-179]
  • اساتید ارزیابی درونی کیفیت دانشگاه‌های آزاد اسلامی منطقه‌ی یک از دیدگاه اساتید و دانشجویان [دوره 10، شماره 4، 1395، صفحه 161-179]
  • الگوی برنامه درسی طراحی و اعتباربخشی الگوی مطلوب برنامه درسی با تأکید بر پرورش ذهنیت فلسفی دانش‌آموزان در درس ریاضی دبستان [دوره 10، شماره 4، 1395، صفحه 31-46]
  • انگیزه پیشرفت تبیین ارتباط راهبردهای یادگیری و انگیزه پیشرفت با عملکرد تحصیلی دانشجویان [دوره 10، شماره 4، 1395، صفحه 75-91]

ب

  • برنامه درسی طراحی و اعتباربخشی الگوی مطلوب برنامه درسی با تأکید بر پرورش ذهنیت فلسفی دانش‌آموزان در درس ریاضی دبستان [دوره 10، شماره 4، 1395، صفحه 31-46]
  • بعد ساختاری کاربرد مهندسی ارزش در محیط دانشگاهی؛ شناسایی فرایندها و عوامل مؤثر براستفاده از آن [دوره 10، شماره 4، 1395، صفحه 93-124]
  • بعد فن شناسی کاربرد مهندسی ارزش در محیط دانشگاهی؛ شناسایی فرایندها و عوامل مؤثر براستفاده از آن [دوره 10، شماره 4، 1395، صفحه 93-124]
  • بعد محتوایی کاربرد مهندسی ارزش در محیط دانشگاهی؛ شناسایی فرایندها و عوامل مؤثر براستفاده از آن [دوره 10، شماره 4، 1395، صفحه 93-124]
  • بعد محیطی کاربرد مهندسی ارزش در محیط دانشگاهی؛ شناسایی فرایندها و عوامل مؤثر براستفاده از آن [دوره 10، شماره 4، 1395، صفحه 93-124]

پ

  • پایایی ساخت و تعیین ویژگی‌های روان سنجی (پایایی و روایی) مقیاس اخلاق حرفه‌ای مدیران آموزشی [دوره 10، شماره 4، 1395، صفحه 141-159]

ت

  • توانایی آینده پژوهی نقش خود نظم‌دهی و مؤلفه‌های آن بر توانایی آینده پژوهی و ماندگاری تحصیلی سوادآموزان بزرگسال مقطع متوسطه ارومیه [دوره 10، شماره 4، 1395، صفحه 9-29]

خ

  • خود نظم‌دهی و مؤلفه‌های آن نقش خود نظم‌دهی و مؤلفه‌های آن بر توانایی آینده پژوهی و ماندگاری تحصیلی سوادآموزان بزرگسال مقطع متوسطه ارومیه [دوره 10، شماره 4، 1395، صفحه 9-29]

د

  • دانشجویان تبیین ارتباط راهبردهای یادگیری و انگیزه پیشرفت با عملکرد تحصیلی دانشجویان [دوره 10، شماره 4، 1395، صفحه 75-91]
  • دانشجویان ارزیابی درونی کیفیت دانشگاه‌های آزاد اسلامی منطقه‌ی یک از دیدگاه اساتید و دانشجویان [دوره 10، شماره 4، 1395، صفحه 161-179]
  • دوره ابتدایی طراحی و اعتباربخشی الگوی مطلوب برنامه درسی با تأکید بر پرورش ذهنیت فلسفی دانش‌آموزان در درس ریاضی دبستان [دوره 10، شماره 4، 1395، صفحه 31-46]

ذ

  • ذهنیت فلسفی طراحی و اعتباربخشی الگوی مطلوب برنامه درسی با تأکید بر پرورش ذهنیت فلسفی دانش‌آموزان در درس ریاضی دبستان [دوره 10، شماره 4، 1395، صفحه 31-46]

ر

  • ریاضی طراحی و اعتباربخشی الگوی مطلوب برنامه درسی با تأکید بر پرورش ذهنیت فلسفی دانش‌آموزان در درس ریاضی دبستان [دوره 10، شماره 4، 1395، صفحه 31-46]
  • راهبردهای یادگیری تبیین ارتباط راهبردهای یادگیری و انگیزه پیشرفت با عملکرد تحصیلی دانشجویان [دوره 10، شماره 4، 1395، صفحه 75-91]
  • راهبردهای شناختی تبیین ارتباط راهبردهای یادگیری و انگیزه پیشرفت با عملکرد تحصیلی دانشجویان [دوره 10، شماره 4، 1395، صفحه 75-91]
  • راهبردهای فراشناختی تبیین ارتباط راهبردهای یادگیری و انگیزه پیشرفت با عملکرد تحصیلی دانشجویان [دوره 10، شماره 4، 1395، صفحه 75-91]
  • رضایت شغلی نقش فضیلت سازمانی مدارس در رفتار شهروندی سازمانی معلمان: آزمون اثر مستقیم و اثر غیرمستقیم با میانجیگری رضایت شغلی [دوره 10، شماره 4، 1395، صفحه 125-140]
  • رفتار شهروندی سازمانی نقش فضیلت سازمانی مدارس در رفتار شهروندی سازمانی معلمان: آزمون اثر مستقیم و اثر غیرمستقیم با میانجیگری رضایت شغلی [دوره 10، شماره 4، 1395، صفحه 125-140]
  • رهبری موثق رابطه رهبری موثق با عملکرد اعضای هیأت علمی: نقش میانجی سرمایه روانشناختی و سرمایه اجتماعی [دوره 10، شماره 4، 1395، صفحه 47-73]
  • روایی ساخت و تعیین ویژگی‌های روان سنجی (پایایی و روایی) مقیاس اخلاق حرفه‌ای مدیران آموزشی [دوره 10، شماره 4، 1395، صفحه 141-159]

س

  • سرمایه اجتماعی رابطه رهبری موثق با عملکرد اعضای هیأت علمی: نقش میانجی سرمایه روانشناختی و سرمایه اجتماعی [دوره 10، شماره 4، 1395، صفحه 47-73]
  • سرمایه روانشناختی رابطه رهبری موثق با عملکرد اعضای هیأت علمی: نقش میانجی سرمایه روانشناختی و سرمایه اجتماعی [دوره 10، شماره 4، 1395، صفحه 47-73]
  • سوادآموزان بزرگسال نقش خود نظم‌دهی و مؤلفه‌های آن بر توانایی آینده پژوهی و ماندگاری تحصیلی سوادآموزان بزرگسال مقطع متوسطه ارومیه [دوره 10، شماره 4، 1395، صفحه 9-29]

ع

  • عملکرد رابطه رهبری موثق با عملکرد اعضای هیأت علمی: نقش میانجی سرمایه روانشناختی و سرمایه اجتماعی [دوره 10، شماره 4، 1395، صفحه 47-73]
  • عملکرد تحصیلی تبیین ارتباط راهبردهای یادگیری و انگیزه پیشرفت با عملکرد تحصیلی دانشجویان [دوره 10، شماره 4، 1395، صفحه 75-91]

ف

  • فضیلت سازمانی نقش فضیلت سازمانی مدارس در رفتار شهروندی سازمانی معلمان: آزمون اثر مستقیم و اثر غیرمستقیم با میانجیگری رضایت شغلی [دوره 10، شماره 4، 1395، صفحه 125-140]

ک

  • کیفیت ارزیابی درونی کیفیت دانشگاه‌های آزاد اسلامی منطقه‌ی یک از دیدگاه اساتید و دانشجویان [دوره 10، شماره 4، 1395، صفحه 161-179]

م

  • ماندگاری تحصیلی نقش خود نظم‌دهی و مؤلفه‌های آن بر توانایی آینده پژوهی و ماندگاری تحصیلی سوادآموزان بزرگسال مقطع متوسطه ارومیه [دوره 10، شماره 4، 1395، صفحه 9-29]
  • مدیران آموزشی ساخت و تعیین ویژگی‌های روان سنجی (پایایی و روایی) مقیاس اخلاق حرفه‌ای مدیران آموزشی [دوره 10، شماره 4، 1395، صفحه 141-159]
  • معلم نقش فضیلت سازمانی مدارس در رفتار شهروندی سازمانی معلمان: آزمون اثر مستقیم و اثر غیرمستقیم با میانجیگری رضایت شغلی [دوره 10، شماره 4، 1395، صفحه 125-140]
  • مهندسی ارزش کاربرد مهندسی ارزش در محیط دانشگاهی؛ شناسایی فرایندها و عوامل مؤثر براستفاده از آن [دوره 10، شماره 4، 1395، صفحه 93-124]

و

  • ویژگی‌های روانسنجی ساخت و تعیین ویژگی‌های روان سنجی (پایایی و روایی) مقیاس اخلاق حرفه‌ای مدیران آموزشی [دوره 10، شماره 4، 1395، صفحه 141-159]