نمایه نویسندگان

آ

  • آی، عفت اثربخشی طرحواره درمانی بر زورگویی سایبری و فرسودگی تحصیلی دانشجویان [دوره 13، شماره 1، 1398، صفحه 9-22]
  • آذریان، رضا تاثیر آموزش سرزندگی تحصیلی بر خودکارآمدی تحصیلی و انگیزه پیشرفت دانش آموزان [دوره 13، شماره 4، 1398، صفحه 1-19]

ا

  • ابراهیم‌زاده دستجردی، رضا مدل سنجش نیازهای فرهنگی دانشجویان [دوره 13، شماره 2، 1398، صفحه 183-198]
  • احقر، قدسی طراحی چهارچوب درس دین و زندگی مبتنی بر سیاست‌های اقتصاد مقاومتی بر اساس مولفه‌های برنامه‌درسی زایس در دوره دوم متوسطه [دوره 13، شماره 1، 1398، صفحه 45-58]
  • احقر، قدسی تحلیل محتوای کتاب درسی پیام‌های آسمان دوره متوسطه اول از منظر توجه به شایستگی‌های پایه اخلاقی برنامه‌درسی ملی [دوره 13، شماره 1، 1398، صفحه 199-214]
  • احمدی، فاطمه ارائه چهارچوبی برای ارتقای سواد اخلاقی دانش آموزان دوره دوم متوسطه [دوره 13، شماره 4، 1398، صفحه 65-80]
  • احمدبیگی، فاطمه ارزشیابی نقش فناوری اطلاعات و ارتباطات (فاوا) بر راهبردهای حل مساله در دانش‌آموزان دختر دوره دوم ابتدایی از دیدگاه معلمان و مدیران [دوره 13، شماره 2، 1398، صفحه 233-247]
  • اخلاقی حامد، لیلا رابطه گرانباری نقش و فرسودگی شغلی با نقش میانجی سرمایه روانشناختی در معلمان [دوره 13، شماره 1، 1398، صفحه 23-44]
  • اسماعیلی شاد، بهرنگ رابطه گرانباری نقش و فرسودگی شغلی با نقش میانجی سرمایه روانشناختی در معلمان [دوره 13، شماره 1، 1398، صفحه 23-44]
  • اسماعیلی شاد، بهرنگ رابطه سرمایه روانشناختی و اضطراب امتحان با نقش میانجی اعتماد به نفس در دانش آموزان [دوره 13، شماره 1، 1398، صفحه 181-198]
  • اسماعیلی شاد، بهرنگ رابطه فرهنگ مدرسه و احساس تعلق به مدرسه با نقش میانجی موفقیت تحصیلی در دانش‌آموزان [دوره 13، شماره 3، 1398، صفحه 153-166]
  • اعتباریان خوراسگانی، اکبر طراحی الگویی جهت تلطیف روابط قدرت در سازمان‌های دولتی ایران [دوره 13، شماره 2، 1398، صفحه 9-26]
  • اعتباریان خوراسگانی، اکبر شناسایی مولفه‌های امنیت سازمانی در دانشگاه آزاد اسلامی به منظور ارائه مدلی جهت ارتقای آن [دوره 13، شماره 2، 1398، صفحه 285-303]
  • اعتماداهری، علاالدین اعتبارسنجی الگوی برنامه درسی مطالعات اجتماعی با محوریت مولفه های آموزش شهروندی و آموزش صلح یونسکو [دوره 13، شماره 4، 1398، صفحه 81-99]
  • افروز، غلامعلی آماده‌سازی و استانداردسازی مقیاس شناختی هدایت تحصیلی برای مشاوران شهر تهران [دوره 13، شماره 3، 1398، صفحه 287-305]
  • اکبری، احمد برآورد مدل اعتبارسنجی در راستای ارتقای کیفیت گروه‌های آموزشی [دوره 13، شماره 1، 1398، صفحه 261-273]
  • اکبری، احمد شناسایی و اولویت بندی ابعاد و مؤلفه های آموزش و پرورش استاندارد [دوره 13، شماره 2، 1398، صفحه 87-110]
  • اکبری، احمد شناسایی مولفه های جامع منابع انسانی بر اساس استاندارد ISO34000 [دوره 13، شماره 3، 1398، صفحه 115-132]
  • اکبری، احمد شناسایی شاخص‌های بهره‌وری مدیران ادارات آموزش‌وپرورش استان خراسان رضوی [دوره 13، شماره 4، 1398، صفحه 125-147]
  • اکبری، شادمان طراحی الگویی جهت تلطیف روابط قدرت در سازمان‌های دولتی ایران [دوره 13، شماره 2، 1398، صفحه 9-26]
  • ایمانی، محمدنقی طراحی مدلی جهت توسعه معنویت در سازمان آموزشی [دوره 13، شماره 1، 1398، صفحه 247-260]
  • ایمانی، محمدنقی بررسی رویکرد مدل‌یابی معادلات ساختاری در تبیین روابط بین سبک‌های رهبری، یادگیری سازمانی، عملکرد سازمانی و فراموشی سازمانی [دوره 13، شماره 3، 1398، صفحه 9-27]
  • ایمانی، محمدنقی طراحی الگو برای پرورش هویت چندفرهنگی دانش‌آموزان ابتدایی شهر تهران بر اساس رویکرد نظریه‌پردازی داده بنیاد [دوره 13، شماره 4، 1398، صفحه 51-63]
  • امیرنژاد، قنبر بررسی نقش مدیریت دانش بر بهره‌وری کارکنان (مطالعه موردی) [دوره 13، شماره 2، 1398، صفحه 199-216]
  • امینی سابق، زین‌العابدین مدل‌سازی معادلات ساختاری مسئولیت اجتماعی اسلامی با تکیه بر مدیریت دولتی نوین از نوع حکمرانی خوب [دوره 13، شماره 1، 1398، صفحه 105-124]
  • انگورج تقوی، سیاوش طراحی چهارچوب درس دین و زندگی مبتنی بر سیاست‌های اقتصاد مقاومتی بر اساس مولفه‌های برنامه‌درسی زایس در دوره دوم متوسطه [دوره 13، شماره 1، 1398، صفحه 45-58]
  • اورک، ناهید بررسی رویکرد مدل‌یابی معادلات ساختاری در تبیین روابط بین سبک‌های رهبری، یادگیری سازمانی، عملکرد سازمانی و فراموشی سازمانی [دوره 13، شماره 3، 1398، صفحه 9-27]

ب

  • باباپور، مریم نقش آموزش صلح در مسئولیت پذیری و مهارت خودبازداری دانش آموزان [دوره 13، شماره 3، 1398، صفحه 247-266]
  • باقری، مهدی تبیین الگوی شایستگی مدیران بر پایه رفتار کارآفرینانه و اعتماد سازمانی مدیران آموزشی [دوره 13، شماره 2، 1398، صفحه 111-128]
  • باقرزاده، محمدرضا طراحی و ارزیابی مدل آموزش سبز با تکیه بر توسعه پایدار با استفاده از تکنیک دیمتل- دالالا [دوره 13، شماره 4، 1398، صفحه 37-49]
  • بالویی جامخانه، عزت الله طراحی و ارزیابی مدل آموزش سبز با تکیه بر توسعه پایدار با استفاده از تکنیک دیمتل- دالالا [دوره 13، شماره 4، 1398، صفحه 37-49]
  • بیان فر، فاطمه تاثیر آموزش راهبردهای یادگیری خودگردان مبتنی بر مدل پینتریچ بر تأخیر در رضایتمندی تحصیلی و خودناتوان سازی تحصیلی دانش آموزان دارای اهمال کاری تحصیلی [دوره 13، شماره 3، 1398، صفحه 29-55]
  • بزرگی، فرشاد شناسایی مولفه‌ها و شاخص‌های رهبری کوانتومی در دانشگاه‌های دولتی [دوره 13، شماره 2، 1398، صفحه 27-41]
  • بنیسی، پریناز پیش‌بینی حافظه سازمانی بر اساس سکوت سازمانی و اخلاق حرفه‌ای در مدیران مدارس شهر تهران [دوره 13، شماره 1، 1398، صفحه 59-73]
  • بنیسی، پریناز تدوین الگوی هویت دانش‌آموزان به منظور طراحی محتوای کتب درسی [دوره 13، شماره 2، 1398، صفحه 69-86]

پ

  • پارسا معین، کوروش ارائه مدل فرایند تربیت رهبری خدمتگزار بر اساس رویکرد نظریه‌پردازی داده بنیاد [دوره 13، شماره 3، 1398، صفحه 77-94]
  • پورشافعی، هادی شناسایی و اولویت بندی ابعاد و مؤلفه های آموزش و پرورش استاندارد [دوره 13، شماره 2، 1398، صفحه 87-110]
  • پورشافعی، هادی بررسی مولفه‌های موثر بر رشد حرفه‌ای معلمان [دوره 13، شماره 2، 1398، صفحه 167-181]
  • پورکیانی، مسعود رابطه بین معیارهای ارزش‌گذاری و سطح بلوغ مدیریت دانش [دوره 13، شماره 3، 1398، صفحه 187-201]

ت

  • ترشیزی فاروجی، هادی طراحی و تبیین مدل رهبری توزیعی درنظام آموزش عالی ( مطالعه: دانشگاه فردوسی مشهد) [دوره 13، شماره 2، 1398، صفحه 43-67]

ج

  • جاجرمی، محمود تاثیر آموزش سرزندگی تحصیلی بر خودکارآمدی تحصیلی و انگیزه پیشرفت دانش آموزان [دوره 13، شماره 4، 1398، صفحه 1-19]
  • جعفری، پریوش ارائه چهارچوبی برای ارتقای سواد اخلاقی دانش آموزان دوره دوم متوسطه [دوره 13، شماره 4، 1398، صفحه 65-80]
  • جناآبادی، حسین اثربخشی طرحواره درمانی بر زورگویی سایبری و فرسودگی تحصیلی دانشجویان [دوره 13، شماره 1، 1398، صفحه 9-22]
  • جهانگیرفرد، مجید شناسایی مولفه‌ها و شاخص‌های رهبری کوانتومی در دانشگاه‌های دولتی [دوره 13، شماره 2، 1398، صفحه 27-41]
  • جواهری، مریم تاثیر حاکمیت فناوری اطلاعات بر سیستم برنامه‌ریزی منابع سازمانی با نقش میانجی خرد سازمانی (مطالعه موردی: دانشگاه خواجه نصیر) [دوره 13، شماره 1، 1398، صفحه 75-90]

چ

  • چرابین، مسلم شناسایی و اولویت بندی ابعاد و مؤلفه های آموزش و پرورش استاندارد [دوره 13، شماره 2، 1398، صفحه 87-110]
  • چرابین، مسلم شناسایی شاخص‌های بهره‌وری مدیران ادارات آموزش‌وپرورش استان خراسان رضوی [دوره 13، شماره 4، 1398، صفحه 125-147]
  • چرایین، مسلم شناسایی مولفه های جامع منابع انسانی بر اساس استاندارد ISO34000 [دوره 13، شماره 3، 1398، صفحه 115-132]
  • چناری، علیرضا ارائه مدل فرایند تربیت رهبری خدمتگزار بر اساس رویکرد نظریه‌پردازی داده بنیاد [دوره 13، شماره 3، 1398، صفحه 77-94]

ح

  • حبیبی‌تبار، حسین مدل‌سازی معادلات ساختاری مسئولیت اجتماعی اسلامی با تکیه بر مدیریت دولتی نوین از نوع حکمرانی خوب [دوره 13، شماره 1، 1398، صفحه 105-124]
  • حیدریان، جواد ارائه مدل فرایند تربیت رهبری خدمتگزار بر اساس رویکرد نظریه‌پردازی داده بنیاد [دوره 13، شماره 3، 1398، صفحه 77-94]
  • حسین پور، محمد عوامل موثر بر ارزیابی عملکرد و یادگیری سازمانی از دیدگاه کارکنان و نقش آنها در توسعه مدیریت منابع انسانی [دوره 13، شماره 4، 1398، صفحه 21-35]
  • حسینی خواه، علی کاربست پایدیا در برنامه های درسی؛ سنتز پژوهی مطالعات انجام شده [دوره 13، شماره 1، 1398، صفحه 157-179]
  • حسین زاده، علی طراحی و تبیین مدل رهبری توزیعی درنظام آموزش عالی ( مطالعه: دانشگاه فردوسی مشهد) [دوره 13، شماره 2، 1398، صفحه 43-67]
  • حسن‌زاده کفشگرکلایی، فاطمه ارائه سناریوهای توسعه حرفه‌ای مدیران مدارس در استان مازندران [دوره 13، شماره 3، 1398، صفحه 57-76]

خ

  • خبازی، عزت تدوین الگوی هویت دانش‌آموزان به منظور طراحی محتوای کتب درسی [دوره 13، شماره 2، 1398، صفحه 69-86]
  • خسروی بابادی، علی اکبر الگوی مدیریت سازمان‌های آموزشی مردم‌نهاد (حوزه مدرسه سازی) [دوره 13، شماره 4، 1398، صفحه 101-124]
  • خضری، فریدون اعتباریابی الگوی مطلوب برنامه درسی مهارت‌های زندگی برای دانش‌آموزان مقطع متوسطه مراکز استعدادهای درخشان [دوره 13، شماره 3، 1398، صفحه 95-114]
  • خوب چهره، محمد شناسایی و اولویت بندی ابعاد و مؤلفه های آموزش و پرورش استاندارد [دوره 13، شماره 2، 1398، صفحه 87-110]
  • خورشیدی، عباس الگوی مدیریت سازمان‌های آموزشی مردم‌نهاد (حوزه مدرسه سازی) [دوره 13، شماره 4، 1398، صفحه 101-124]

د

  • دانایی، شیرین شناسایی مولفه های جامع منابع انسانی بر اساس استاندارد ISO34000 [دوره 13، شماره 3، 1398، صفحه 115-132]
  • داودی، رسول مدل مناسب نظام تربیت معلم ایران بر اساس مبانی نظری و متن سند تحول بنیادین آموزش و پرورش [دوره 13، شماره 2، 1398، صفحه 129-148]
  • دوایی، مهدی آماده‌سازی و استانداردسازی مقیاس شناختی هدایت تحصیلی برای مشاوران شهر تهران [دوره 13، شماره 3، 1398، صفحه 287-305]

ر

  • رادفر، میثم اثربخشی آموزش راهبردهای شناختی و فراشناختی بر خودکارآمدی و خوش‌بینی تحصیلی [دوره 13، شماره 1، 1398، صفحه 91-104]
  • رحمانی، جهانبخش تبیین مفهوم برنامه درسی دگرگون‌شونده به منظور نقادی نظام برنامه درسی آموزش و پرورش ایران [دوره 13، شماره 3، 1398، صفحه 203-225]
  • رحمانی، محمود تبیین الگوی شایستگی مدیران بر پایه رفتار کارآفرینانه و اعتماد سازمانی مدیران آموزشی [دوره 13، شماره 2، 1398، صفحه 111-128]
  • ردایی، هادی مدل‌سازی معادلات ساختاری مسئولیت اجتماعی اسلامی با تکیه بر مدیریت دولتی نوین از نوع حکمرانی خوب [دوره 13، شماره 1، 1398، صفحه 105-124]
  • رشیدپور، علی مدل سنجش نیازهای فرهنگی دانشجویان [دوره 13، شماره 2، 1398، صفحه 183-198]
  • رضایی، محمدهاشم واکاوی نقش نظریه انتقادی در برنامه‌درسی و ترسیم الگویی از یک معلم تحول‌آفرین [دوره 13، شماره 1، 1398، صفحه 141-156]
  • رفیعی، نفیسه ارائه مدلی برای محتواهای آموزش کارآفرینی رشته‌های علوم انسانی در آموزش عالی [دوره 13، شماره 3، 1398، صفحه 133-152]

ز

  • زادرحیمی، سولماز اثربخشی مهارت‌های ارتباطی بر استرس، تاب‌آوری و خودکارآمدی دانش‌آموزان دختر دوره دوم متوسطه شهر مشهد [دوره 13، شماره 1، 1398، صفحه 125-139]
  • زیرک، مهدی طراحی و تبیین مدل رهبری توزیعی درنظام آموزش عالی ( مطالعه: دانشگاه فردوسی مشهد) [دوره 13، شماره 2، 1398، صفحه 43-67]
  • زنده‌دل، احمد برآورد مدل اعتبارسنجی در راستای ارتقای کیفیت گروه‌های آموزشی [دوره 13، شماره 1، 1398، صفحه 261-273]

س

  • ساده، حسان مدل‌سازی معادلات ساختاری مسئولیت اجتماعی اسلامی با تکیه بر مدیریت دولتی نوین از نوع حکمرانی خوب [دوره 13، شماره 1، 1398، صفحه 105-124]
  • سیف‌نراقی، مریم طراحی چهارچوب درس دین و زندگی مبتنی بر سیاست‌های اقتصاد مقاومتی بر اساس مولفه‌های برنامه‌درسی زایس در دوره دوم متوسطه [دوره 13، شماره 1، 1398، صفحه 45-58]
  • سلاجقه، سنجر رابطه بین معیارهای ارزش‌گذاری و سطح بلوغ مدیریت دانش [دوره 13، شماره 3، 1398، صفحه 187-201]
  • سلامت اهوازی، مریم عوامل موثر بر ارزیابی عملکرد و یادگیری سازمانی از دیدگاه کارکنان و نقش آنها در توسعه مدیریت منابع انسانی [دوره 13، شماره 4، 1398، صفحه 21-35]
  • سلیمی، جمال کاربست پایدیا در برنامه های درسی؛ سنتز پژوهی مطالعات انجام شده [دوره 13، شماره 1، 1398، صفحه 157-179]
  • سلیمانپور عمران، محبوبه رابطه سرمایه روانشناختی و اضطراب امتحان با نقش میانجی اعتماد به نفس در دانش آموزان [دوره 13، شماره 1، 1398، صفحه 181-198]
  • سلیمانپور عمران، محبوبه رابطه فرهنگ مدرسه و احساس تعلق به مدرسه با نقش میانجی موفقیت تحصیلی در دانش‌آموزان [دوره 13، شماره 3، 1398، صفحه 153-166]
  • سمندری، لطف الله مدل مناسب نظام تربیت معلم ایران بر اساس مبانی نظری و متن سند تحول بنیادین آموزش و پرورش [دوره 13، شماره 2، 1398، صفحه 129-148]

ش

  • شاهی، سکینه عوامل موثر بر ارزیابی عملکرد و یادگیری سازمانی از دیدگاه کارکنان و نقش آنها در توسعه مدیریت منابع انسانی [دوره 13، شماره 4، 1398، صفحه 21-35]
  • شاه طالبی، بدری شناسایی مولفه‌های دانشگاه آینده و ارائه الگوی مناسب برای دانشگاه‌ها با استفاده از روش آمیخته [دوره 13، شماره 4، 1398، صفحه 149-170]
  • شاه‌طالبی حسین‌آبادی، بدری بررسی مولفه‌های موثر بر رشد حرفه‌ای معلمان [دوره 13، شماره 2، 1398، صفحه 167-181]
  • شاه‌طالبی حسین‌آبادی، بدری شناسایی مولفه‌های امنیت سازمانی در دانشگاه آزاد اسلامی به منظور ارائه مدلی جهت ارتقای آن [دوره 13، شماره 2، 1398، صفحه 285-303]
  • شاهنوشی، مجتبی طراحی الگویی جهت تلطیف روابط قدرت در سازمان‌های دولتی ایران [دوره 13، شماره 2، 1398، صفحه 9-26]
  • شیخی، ایوب رابطه بین معیارهای ارزش‌گذاری و سطح بلوغ مدیریت دانش [دوره 13، شماره 3، 1398، صفحه 187-201]
  • شریفی، اصغر طراحی الگو برای پرورش هویت چندفرهنگی دانش‌آموزان ابتدایی شهر تهران بر اساس رویکرد نظریه‌پردازی داده بنیاد [دوره 13، شماره 4، 1398، صفحه 51-63]
  • شریفی، علی‌اصغر طراحی مدلی جهت توسعه معنویت در سازمان آموزشی [دوره 13، شماره 1، 1398، صفحه 247-260]
  • شریفی، علی‌اصغر بررسی مولفه‌های موثر بر عدالت آموزشی در دانشگاه‌های آزاد اسلامی شهر تهران [دوره 13، شماره 2، 1398، صفحه 217-232]
  • شریفی دروازه، مینو واکاوی نقش نظریه انتقادی در برنامه‌درسی و ترسیم الگویی از یک معلم تحول‌آفرین [دوره 13، شماره 1، 1398، صفحه 141-156]
  • شعله‌کار، شیما تاثیر حاکمیت فناوری اطلاعات بر سیستم برنامه‌ریزی منابع سازمانی با نقش میانجی خرد سازمانی (مطالعه موردی: دانشگاه خواجه نصیر) [دوره 13، شماره 1، 1398، صفحه 75-90]
  • شهمیر، سامیه کاربست پایدیا در برنامه های درسی؛ سنتز پژوهی مطالعات انجام شده [دوره 13، شماره 1، 1398، صفحه 157-179]
  • شوقی، بهزاد تاثیر حاکمیت فناوری اطلاعات بر سیستم برنامه‌ریزی منابع سازمانی با نقش میانجی خرد سازمانی (مطالعه موردی: دانشگاه خواجه نصیر) [دوره 13، شماره 1، 1398، صفحه 75-90]

ط

  • طالب زاده، سمیه رابطه سرمایه روانشناختی و اضطراب امتحان با نقش میانجی اعتماد به نفس در دانش آموزان [دوره 13، شماره 1، 1398، صفحه 181-198]
  • طاهری، فاطمه بررسی مولفه‌های حمایت اجتماعی ادراک‌شده و سکوت سازمانی به منظور ارائه مدل در دانشگاه‌های استان مازندران [دوره 13، شماره 3، 1398، صفحه 307-321]
  • طبری، مجتبی طراحی و ارزیابی مدل آموزش سبز با تکیه بر توسعه پایدار با استفاده از تکنیک دیمتل- دالالا [دوره 13، شماره 4، 1398، صفحه 37-49]

ع

  • عباسپور، علی تحلیل محتوای کتاب درسی پیام‌های آسمان دوره متوسطه اول از منظر توجه به شایستگی‌های پایه اخلاقی برنامه‌درسی ملی [دوره 13، شماره 1، 1398، صفحه 199-214]
  • عباس هاشمی، تیناب طراحی الگو برای پرورش هویت چندفرهنگی دانش‌آموزان ابتدایی شهر تهران بر اساس رویکرد نظریه‌پردازی داده بنیاد [دوره 13، شماره 4، 1398، صفحه 51-63]
  • عبداللهی، فردین اعتباریابی الگوی مطلوب برنامه درسی مهارت‌های زندگی برای دانش‌آموزان مقطع متوسطه مراکز استعدادهای درخشان [دوره 13، شماره 3، 1398، صفحه 95-114]
  • عدالت‌جو، علی رابطه علی سبک‌های یادگیری و خودناتوان‌سازی تحصیلی با نقش میانجی مهارت‌های فراشناخت و کمال‌گرایی دانش‌آموزان [دوره 13، شماره 3، 1398، صفحه 167-185]
  • عراقیه، علیرضا الگوی مدیریت سازمان‌های آموزشی مردم‌نهاد (حوزه مدرسه سازی) [دوره 13، شماره 4، 1398، صفحه 101-124]
  • عصایی، سیده معصومه نقش آموزش صلح در مسئولیت پذیری و مهارت خودبازداری دانش آموزان [دوره 13، شماره 3، 1398، صفحه 247-266]
  • عصاره، علیرضا تحلیل محتوای کتاب درسی پیام‌های آسمان دوره متوسطه اول از منظر توجه به شایستگی‌های پایه اخلاقی برنامه‌درسی ملی [دوره 13، شماره 1، 1398، صفحه 199-214]
  • علی آبادی، مهدی رابطه فرهنگ مدرسه و احساس تعلق به مدرسه با نقش میانجی موفقیت تحصیلی در دانش‌آموزان [دوره 13، شماره 3، 1398، صفحه 153-166]
  • علی اسماعیلی، عبدالله ارائه سناریوهای توسعه حرفه‌ای مدیران مدارس در استان مازندران [دوره 13، شماره 3، 1398، صفحه 57-76]
  • علیپور، الهه ارائه مدل بازگشت سرمایه در آموزش عالی [دوره 13، شماره 2، 1398، صفحه 149-165]

غ

  • غضبان‌زاده، رضیه اثربخشی آموزش راهبردهای شناختی و فراشناختی بر خودکارآمدی و خوش‌بینی تحصیلی [دوره 13، شماره 1، 1398، صفحه 91-104]
  • غفاری، خلیل نقش آموزش صلح در مسئولیت پذیری و مهارت خودبازداری دانش آموزان [دوره 13، شماره 3، 1398، صفحه 247-266]
  • غلامی نوقاب، محمدحسین بررسی مولفه‌های موثر بر رشد حرفه‌ای معلمان [دوره 13، شماره 2، 1398، صفحه 167-181]

ف

  • فرزان، فروغ رابطه بین معیارهای ارزش‌گذاری و سطح بلوغ مدیریت دانش [دوره 13، شماره 3، 1398، صفحه 187-201]
  • فلاح، وحید ارائه سناریوهای توسعه حرفه‌ای مدیران مدارس در استان مازندران [دوره 13، شماره 3، 1398، صفحه 57-76]
  • فلاح، وحید بررسی مولفه‌های حمایت اجتماعی ادراک‌شده و سکوت سازمانی به منظور ارائه مدل در دانشگاه‌های استان مازندران [دوره 13، شماره 3، 1398، صفحه 307-321]
  • فولادی، احمد تبیین مفهوم برنامه درسی دگرگون‌شونده به منظور نقادی نظام برنامه درسی آموزش و پرورش ایران [دوره 13، شماره 3، 1398، صفحه 203-225]
  • فولادی، اسما طراحی و تبیین برنامه آموزش سرزندگی تحصیلی برای دانش‌آموزان دوره اول دبیرستان [دوره 13، شماره 3، 1398، صفحه 227-245]

ق

  • قادری، مصطفی اعتباریابی الگوی مطلوب برنامه درسی مهارت‌های زندگی برای دانش‌آموزان مقطع متوسطه مراکز استعدادهای درخشان [دوره 13، شماره 3، 1398، صفحه 95-114]
  • قاسمی زرگر، نفیسه ارائه چهارچوبی برای ارتقای سواد اخلاقی دانش آموزان دوره دوم متوسطه [دوره 13، شماره 4، 1398، صفحه 65-80]
  • قجاوند، غلامرضا مدل سنجش نیازهای فرهنگی دانشجویان [دوره 13، شماره 2، 1398، صفحه 183-198]
  • قربانی، علیرضا بررسی نقش مدیریت دانش بر بهره‌وری کارکنان (مطالعه موردی) [دوره 13، شماره 2، 1398، صفحه 199-216]
  • قرونه، داود شناسایی مولفه های جامع منابع انسانی بر اساس استاندارد ISO34000 [دوره 13، شماره 3، 1398، صفحه 115-132]
  • قلی‌زاده، آذر مدل سنجش نیازهای فرهنگی دانشجویان [دوره 13، شماره 2، 1398، صفحه 183-198]

ک

  • کاظمی، سعدالله تاثیر روش تدریس زیبایی‌شناسی بر پیشرفت تحصیلی درس علوم تجربی [دوره 13، شماره 1، 1398، صفحه 215-229]
  • کاظم پور، اسماعیل نقش آموزش صلح در مسئولیت پذیری و مهارت خودبازداری دانش آموزان [دوره 13، شماره 3، 1398، صفحه 247-266]
  • کامکاری، کامبیز آماده‌سازی و استانداردسازی مقیاس شناختی هدایت تحصیلی برای مشاوران شهر تهران [دوره 13، شماره 3، 1398، صفحه 287-305]
  • کیان، مرجان کاربست پایدیا در برنامه های درسی؛ سنتز پژوهی مطالعات انجام شده [دوره 13، شماره 1، 1398، صفحه 157-179]
  • کتابچی، منیره بررسی نقش تعدیل‌کنننده فضیلت سازمانی در رابطه بین اخلاق کار اسلامی و درگیری شغلی کارکنان [دوره 13، شماره 1، 1398، صفحه 231-245]
  • کریمی، فریبا تبیین شرایط زمینه‌ای در راستای توسعه کارآفرینی اجتماعی در دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی ایران [دوره 13، شماره 2، 1398، صفحه 267-284]
  • کرمی پور، محمد رضا مدل مناسب نظام تربیت معلم ایران بر اساس مبانی نظری و متن سند تحول بنیادین آموزش و پرورش [دوره 13، شماره 2، 1398، صفحه 129-148]
  • کشتی‌آرای، نرگس ارائه مدلی برای محتواهای آموزش کارآفرینی رشته‌های علوم انسانی در آموزش عالی [دوره 13، شماره 3، 1398، صفحه 133-152]
  • کشتی‌آرای، نرگس تبیین مفهوم برنامه درسی دگرگون‌شونده به منظور نقادی نظام برنامه درسی آموزش و پرورش ایران [دوره 13، شماره 3، 1398، صفحه 203-225]
  • کمالی، نقی مدل مناسب نظام تربیت معلم ایران بر اساس مبانی نظری و متن سند تحول بنیادین آموزش و پرورش [دوره 13، شماره 2، 1398، صفحه 129-148]

گ

  • گلشنی، مریم اعتبارسنجی الگوی برنامه درسی مطالعات اجتماعی با محوریت مولفه های آموزش شهروندی و آموزش صلح یونسکو [دوره 13، شماره 4، 1398، صفحه 81-99]

م

  • محبوب، سیدعلی الگوی مدیریت سازمان‌های آموزشی مردم‌نهاد (حوزه مدرسه سازی) [دوره 13، شماره 4، 1398، صفحه 101-124]
  • محمدی‌پور، محمد رابطه علی سبک‌های یادگیری و خودناتوان‌سازی تحصیلی با نقش میانجی مهارت‌های فراشناخت و کمال‌گرایی دانش‌آموزان [دوره 13، شماره 3، 1398، صفحه 167-185]
  • محمدزاده اول، رضا بررسی مولفه‌های موثر بر عدالت آموزشی در دانشگاه‌های آزاد اسلامی شهر تهران [دوره 13، شماره 2، 1398، صفحه 217-232]
  • محمودی، فرشته ارائه الگوی اجرای دوره‌های آموزش بدو ورود در راستای پیشگیری از افت تحصیلی دانشجویان دانشکده دندانپزشکی واحد علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی تهران [دوره 13، شماره 3، 1398، صفحه 267-285]
  • مرادی، سعید الگوی مدیریت سازمان‌های آموزشی مردم‌نهاد (حوزه مدرسه سازی) [دوره 13، شماره 4، 1398، صفحه 101-124]
  • مرتضوی کیاسری، فاطمه رابطه فرهنگ مدرسه و احساس تعلق به مدرسه با نقش میانجی موفقیت تحصیلی در دانش‌آموزان [دوره 13، شماره 3، 1398، صفحه 153-166]
  • میش‌مست، محمدرضا برآورد مدل اعتبارسنجی در راستای ارتقای کیفیت گروه‌های آموزشی [دوره 13، شماره 1، 1398، صفحه 261-273]
  • معقول، علی برآورد مدل اعتبارسنجی در راستای ارتقای کیفیت گروه‌های آموزشی [دوره 13، شماره 1، 1398، صفحه 261-273]
  • معماری، راحله ارزشیابی نقش فناوری اطلاعات و ارتباطات (فاوا) بر راهبردهای حل مساله در دانش‌آموزان دختر دوره دوم ابتدایی از دیدگاه معلمان و مدیران [دوره 13، شماره 2، 1398، صفحه 233-247]
  • مقدم، حسین شناسایی شاخص‌های بهره‌وری مدیران ادارات آموزش‌وپرورش استان خراسان رضوی [دوره 13، شماره 4، 1398، صفحه 125-147]
  • مکی آل آقا، بدیع الزمان اعتبارسنجی الگوی برنامه درسی مطالعات اجتماعی با محوریت مولفه های آموزش شهروندی و آموزش صلح یونسکو [دوره 13، شماره 4، 1398، صفحه 81-99]
  • منصوری لطفعلی، عقیل طراحی مدلی جهت توسعه معنویت در سازمان آموزشی [دوره 13، شماره 1، 1398، صفحه 247-260]
  • مهدیان، حسین رابطه علی سبک‌های یادگیری و خودناتوان‌سازی تحصیلی با نقش میانجی مهارت‌های فراشناخت و کمال‌گرایی دانش‌آموزان [دوره 13، شماره 3، 1398، صفحه 167-185]
  • مهدیان، حسین تاثیر آموزش سرزندگی تحصیلی بر خودکارآمدی تحصیلی و انگیزه پیشرفت دانش آموزان [دوره 13، شماره 4، 1398، صفحه 1-19]
  • مهدی زاده اشرفی، علی ارائه الگوی اجرای دوره‌های آموزش بدو ورود در راستای پیشگیری از افت تحصیلی دانشجویان دانشکده دندانپزشکی واحد علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی تهران [دوره 13، شماره 3، 1398، صفحه 267-285]
  • مهدی‌نژاد، ولی اثربخشی طرحواره درمانی بر زورگویی سایبری و فرسودگی تحصیلی دانشجویان [دوره 13، شماره 1، 1398، صفحه 9-22]
  • مهرآرا، اسداله طراحی و ارزیابی مدل آموزش سبز با تکیه بر توسعه پایدار با استفاده از تکنیک دیمتل- دالالا [دوره 13، شماره 4، 1398، صفحه 37-49]
  • موسوی، محبوبه اثربخشی آموزش راهبردهای شناختی و فراشناختی بر خودکارآمدی و خوش‌بینی تحصیلی [دوره 13، شماره 1، 1398، صفحه 91-104]
  • مومنی مهمویی، حسین طراحی و تبیین مدل رهبری توزیعی درنظام آموزش عالی ( مطالعه: دانشگاه فردوسی مشهد) [دوره 13، شماره 2، 1398، صفحه 43-67]

ن

  • نادی، محمدعلی تبیین شرایط زمینه‌ای در راستای توسعه کارآفرینی اجتماعی در دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی ایران [دوره 13، شماره 2، 1398، صفحه 267-284]
  • نادی، محمدعلی شناسایی مولفه‌های دانشگاه آینده و ارائه الگوی مناسب برای دانشگاه‌ها با استفاده از روش آمیخته [دوره 13، شماره 4، 1398، صفحه 149-170]
  • نادری، عزت‌اله طراحی چهارچوب درس دین و زندگی مبتنی بر سیاست‌های اقتصاد مقاومتی بر اساس مولفه‌های برنامه‌درسی زایس در دوره دوم متوسطه [دوره 13، شماره 1، 1398، صفحه 45-58]
  • نادرزاده گوارشگی، مریم طراحی مدل ارزیابی عملکرد گروه‌های آموزشی دانشکده های دانشگاه علوم پزشکی مشهد [دوره 13، شماره 2، 1398، صفحه 249-266]
  • نادرزاده گوارشگی، مریم طراحی مدل ارزیابی عملکرد گروه‌های آموزشی دانشکده های دانشگاه علوم پزشکی مشهد [دوره 13، شماره 2، 1398، صفحه 249-266]
  • نادعلی‌پورپلکی، حسن تبیین شرایط زمینه‌ای در راستای توسعه کارآفرینی اجتماعی در دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی ایران [دوره 13، شماره 2، 1398، صفحه 267-284]
  • نیاستی، رضا بررسی مولفه‌های حمایت اجتماعی ادراک‌شده و سکوت سازمانی به منظور ارائه مدل در دانشگاه‌های استان مازندران [دوره 13، شماره 3، 1398، صفحه 307-321]
  • ناطقی، فائزه واکاوی نقش نظریه انتقادی در برنامه‌درسی و ترسیم الگویی از یک معلم تحول‌آفرین [دوره 13، شماره 1، 1398، صفحه 141-156]
  • ناظم، فتاح بررسی رویکرد مدل‌یابی معادلات ساختاری در تبیین روابط بین سبک‌های رهبری، یادگیری سازمانی، عملکرد سازمانی و فراموشی سازمانی [دوره 13، شماره 3، 1398، صفحه 9-27]
  • نظری، ابراهیم شناسایی مولفه‌های امنیت سازمانی در دانشگاه آزاد اسلامی به منظور ارائه مدلی جهت ارتقای آن [دوره 13، شماره 2، 1398، صفحه 285-303]
  • نقدی، معصومه شناسایی مولفه‌های دانشگاه آینده و ارائه الگوی مناسب برای دانشگاه‌ها با استفاده از روش آمیخته [دوره 13، شماره 4، 1398، صفحه 149-170]
  • نوددهی، حسن شناسایی شاخص‌های بهره‌وری مدیران ادارات آموزش‌وپرورش استان خراسان رضوی [دوره 13، شماره 4، 1398، صفحه 125-147]
  • نوری، نویداله آماده‌سازی و استانداردسازی مقیاس شناختی هدایت تحصیلی برای مشاوران شهر تهران [دوره 13، شماره 3، 1398، صفحه 287-305]

ه

  • هاشمی، سیداحمد تبیین الگوی شایستگی مدیران بر پایه رفتار کارآفرینانه و اعتماد سازمانی مدیران آموزشی [دوره 13، شماره 2، 1398، صفحه 111-128]
  • هنرمند دربادام، منا اثربخشی آموزش راهبردهای شناختی و فراشناختی بر خودکارآمدی و خوش‌بینی تحصیلی [دوره 13، شماره 1، 1398، صفحه 91-104]

ی

  • یادگاری، فردوس بررسی مولفه‌های موثر بر عدالت آموزشی در دانشگاه‌های آزاد اسلامی شهر تهران [دوره 13، شماره 2، 1398، صفحه 217-232]
  • یارمحمدیان، محمدحسین ارائه مدلی برای محتواهای آموزش کارآفرینی رشته‌های علوم انسانی در آموزش عالی [دوره 13، شماره 3، 1398، صفحه 133-152]
  • یحیی پور، محسن طراحی و ارزیابی مدل آموزش سبز با تکیه بر توسعه پایدار با استفاده از تکنیک دیمتل- دالالا [دوره 13، شماره 4، 1398، صفحه 37-49]