نمایه نویسندگان

آ

  • آراسته، حمید رضا شناسایی و رتبه‌بندی روش‌های تامین مالی موثر بر عملکرد مالی دانشگاه‌ها [دوره 15، شماره 3، 1400، صفحه 199-225]

ا

  • احمدی، صاحب ارائه مدلی برای نظام آموزشی الکترونیکی مؤسسات آموزش عالی کشور [دوره 15، شماره 1، 1400، صفحه 137-163]
  • احمدی، عبادالله شناسایی ابعاد و مؤلفه‌های مدل توسعه حرفه‌ای اعضای هیئت‌علمی دانشگاه آزاد اسلامی [دوره 15، شماره 3، 1400، صفحه 165-198]
  • احمدپور کریم آبادی، فریبا ارائه مدل توسعه توانمندی های کارآفرینی در دانش آموزان دختر پایه ششم ابتدایی شهرستان بندر ماهشهر [دوره 15، شماره 1، 1400، صفحه 61-95]
  • اکبرپور، مریم شناسایی ابعاد و مؤلفه‌های مدل توسعه حرفه‌ای اعضای هیئت‌علمی دانشگاه آزاد اسلامی [دوره 15، شماره 3، 1400، صفحه 165-198]
  • الفته، شهربانو طراحی و اعتباریابی الگوی آموزش سواد رسانه ای در دوره متوسطه با رویکرد کیفی [دوره 15، شماره 2، 1400، صفحه 143-161]
  • اولادیان، معصومه تبیین راهبردها و پیامدهای تحقق نظام کارورزی مبتنی بر تربیت معلم فکور در دانشگاه فرهنگیان [دوره 15، شماره 1، 1400، صفحه 165-188]
  • اولادیان، معصومه ارائه مدل سنجش عملکرد مبتنی بر سند تحول بنیادین(مطالعه موردی: مدیران آموزش و پرورش کشور) [دوره 15، شماره 3، 1400، صفحه 77-101]

ب

  • بابایی، مظاهر طراحی مدل مدیریت استعداد برای مدیران دوره متوسطه: یک مطالعه کیفی [دوره 15، شماره 3، 1400، صفحه 29-51]
  • بیان فر، فاطمه پیش بینی بهزیستی مدرسه بر اساس سرزندگی تحصیلی و خودکارآمدی با نقش میانجی تنیدگی تحصیلی در دانش آموزان [دوره 15، شماره 2، 1400، صفحه 49-72]
  • براتعلی، مریم بازنگری دوره های توانمندسازی مشاوران تحصیلی در آموزش و پرورش به منظور ارائه الگوی مناسب [دوره 15، شماره 2، 1400، صفحه 23-47]
  • برکت، غلامحسین ارائه مدل توسعه توانمندی های کارآفرینی در دانش آموزان دختر پایه ششم ابتدایی شهرستان بندر ماهشهر [دوره 15، شماره 1، 1400، صفحه 61-95]
  • بهمئی، لیلا ارائه مدل توسعه توانمندی های کارآفرینی در دانش آموزان دختر پایه ششم ابتدایی شهرستان بندر ماهشهر [دوره 15، شماره 1، 1400، صفحه 61-95]

ت

  • تورانی، حیدر ارائه الگویی برای ارتقای منابع انسانی درنظام آموزش و پرورش با تاکید بر سند تحول بنیادین [دوره 15، شماره 1، 1400، صفحه 29-60]

ج

  • جامعی، مرضیه طراحی مدل سلسله مراتبی شایستگی مدیران با رویکرد مدارس کارآفرینانه [دوره 15، شماره 2، 1400، صفحه 121-141]
  • جعفری، پریوش ارائه مدلی برای ارتقای نقش دانشگاه‌ها در توسعه پایدار [دوره 15، شماره 1، 1400، صفحه 97-136]
  • جلالوندی، مهناز طراحی و اعتباریابی الگوی آموزش سواد رسانه ای در دوره متوسطه با رویکرد کیفی [دوره 15، شماره 2، 1400، صفحه 143-161]

چ

  • چراغعلی، محمود رضا الگوی ساختاری جو اخلاقی مبتنی بر رهبری پدرسالارانه در ادارات کل آموزش و پرورش استان‌های شمالی کشور [دوره 15، شماره 1، 1400، صفحه 189-212]

ح

  • حیدری، مرضیه رابطه بین رهبری اخلاقی، مشروعیت سازمانی، ریاکاری سازمانی و نتایج مربوط به کار معلمان [دوره 15، شماره 2، 1400، صفحه 97-119]
  • حری، لیلا بررسی رابطه موانع تدریس و دلبستگی شغلی با میانجی‌گری استراتژی حمایتی معلمان زن تربیت‌بدنی مدارس متوسطه شهر تهران [دوره 15، شماره 3، 1400، صفحه 137-163]
  • حسینی، سیدرسول تبیین راهبردها و پیامدهای تحقق نظام کارورزی مبتنی بر تربیت معلم فکور در دانشگاه فرهنگیان [دوره 15، شماره 1، 1400، صفحه 165-188]
  • حسینی، سید وحیده الگوی توسعه رفتار شهروندی سازمانی مدیران در سازمان آموزش و پرورش با رویکرد آمیخته [دوره 15، شماره 3، 1400، صفحه 103-136]
  • حسین بر، محمداشرف بازنگری دوره های توانمندسازی مشاوران تحصیلی در آموزش و پرورش به منظور ارائه الگوی مناسب [دوره 15، شماره 2، 1400، صفحه 23-47]
  • حسین پور، محمد طراحی مدل سلسله مراتبی شایستگی مدیران با رویکرد مدارس کارآفرینانه [دوره 15، شماره 2، 1400، صفحه 121-141]
  • حکیم پور، حسین ارائه الگوی بالندگی اعضای هیئت‌علمی با رویکرد مجازی‌سازی(دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان رضوی) [دوره 15، شماره 3، 1400، صفحه 1-28]

خ

  • خلخالی، علی کاربست کلان داده ها در بررسی روابط بین استعداد کاری و سبک یادگیری دانش آموزان [دوره 15، شماره 2، 1400، صفحه 163-183]
  • خلیفه، سید نعمت بررسی رابطه موانع تدریس و دلبستگی شغلی با میانجی‌گری استراتژی حمایتی معلمان زن تربیت‌بدنی مدارس متوسطه شهر تهران [دوره 15، شماره 3، 1400، صفحه 137-163]
  • خوش نویس، احمد میرزا کوچک ارائه الگویی جهت ارزیابی تاثیر عوامل مهم مدرسه سبز بر یادگیری دانش آموزان [دوره 15، شماره 2، 1400، صفحه 1-22]

د

  • دلگشایی، یلدا ارائه الگویی برای ارتقای منابع انسانی درنظام آموزش و پرورش با تاکید بر سند تحول بنیادین [دوره 15، شماره 1، 1400، صفحه 29-60]

ذ

  • ذکریایی، منیژه الگوی توسعه رفتار شهروندی سازمانی مدیران در سازمان آموزش و پرورش با رویکرد آمیخته [دوره 15، شماره 3، 1400، صفحه 103-136]

ر

  • رضائی فر، حمید ارائه الگوی بالندگی اعضای هیئت‌علمی با رویکرد مجازی‌سازی(دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان رضوی) [دوره 15، شماره 3، 1400، صفحه 1-28]

ز

  • زارعی، رضا شناسایی ابعاد و مؤلفه‌های مدل توسعه حرفه‌ای اعضای هیئت‌علمی دانشگاه آزاد اسلامی [دوره 15، شماره 3، 1400، صفحه 165-198]
  • زارعی، مهسان ارائه الگویی جهت ارزیابی تاثیر عوامل مهم مدرسه سبز بر یادگیری دانش آموزان [دوره 15، شماره 2، 1400، صفحه 1-22]

س

  • سرمدی، محمدرضا طراحی و اعتباریابی الگوی آموزش سواد رسانه ای در دوره متوسطه با رویکرد کیفی [دوره 15، شماره 2، 1400، صفحه 143-161]
  • سعادتمند، زهره بازنگری دوره های توانمندسازی مشاوران تحصیلی در آموزش و پرورش به منظور ارائه الگوی مناسب [دوره 15، شماره 2، 1400، صفحه 23-47]

ش

  • شجاعی، سامره الگوی ساختاری جو اخلاقی مبتنی بر رهبری پدرسالارانه در ادارات کل آموزش و پرورش استان‌های شمالی کشور [دوره 15، شماره 1، 1400، صفحه 189-212]
  • شکیبایی، زهره کاربست کلان داده ها در بررسی روابط بین استعداد کاری و سبک یادگیری دانش آموزان [دوره 15، شماره 2، 1400، صفحه 163-183]
  • شکوری شالدهی، عباس ارائه الگویی برای ارتقای منابع انسانی درنظام آموزش و پرورش با تاکید بر سند تحول بنیادین [دوره 15، شماره 1، 1400، صفحه 29-60]
  • شهامت، نادر شناسایی ابعاد و مؤلفه‌های مدل توسعه حرفه‌ای اعضای هیئت‌علمی دانشگاه آزاد اسلامی [دوره 15، شماره 3، 1400، صفحه 165-198]

ص

  • صالحی صدر، صفیه ارائه الگوی بالندگی اعضای هیئت‌علمی با رویکرد مجازی‌سازی(دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان رضوی) [دوره 15، شماره 3، 1400، صفحه 1-28]
  • صفری، محمود ارائه مدل سنجش عملکرد مبتنی بر سند تحول بنیادین(مطالعه موردی: مدیران آموزش و پرورش کشور) [دوره 15، شماره 3، 1400، صفحه 77-101]

ط

  • طائی، حسن شناسایی و رتبه‌بندی روش‌های تامین مالی موثر بر عملکرد مالی دانشگاه‌ها [دوره 15، شماره 3، 1400، صفحه 199-225]
  • طیبی، سعید الگوی ساختاری جو اخلاقی مبتنی بر رهبری پدرسالارانه در ادارات کل آموزش و پرورش استان‌های شمالی کشور [دوره 15، شماره 1، 1400، صفحه 189-212]
  • طیبی ثانی، سید مصطفی تاثیر برنامه درسی تلفیقی بر یادگیری درس علوم تجربی و مهارت تربیت بدنی پایه پنجم ابتدایی [دوره 15، شماره 2، 1400، صفحه 73-96]
  • طلوعی خیبری، فاطمه تاثیر برنامه درسی تلفیقی بر یادگیری درس علوم تجربی و مهارت تربیت بدنی پایه پنجم ابتدایی [دوره 15، شماره 2، 1400، صفحه 73-96]

ع

  • عباس زاده سهرون، یدالله ارائه مدلی برای نظام آموزشی الکترونیکی مؤسسات آموزش عالی کشور [دوره 15، شماره 1، 1400، صفحه 137-163]
  • عرب زاده، عبدالرضا تبیین راهبردها و پیامدهای تحقق نظام کارورزی مبتنی بر تربیت معلم فکور در دانشگاه فرهنگیان [دوره 15، شماره 1، 1400، صفحه 165-188]
  • عطاری، رفعت الگوی توسعه رفتار شهروندی سازمانی مدیران در سازمان آموزش و پرورش با رویکرد آمیخته [دوره 15، شماره 3، 1400، صفحه 103-136]

ف

  • فهیمی نژاد، علی تاثیر برنامه درسی تلفیقی بر یادگیری درس علوم تجربی و مهارت تربیت بدنی پایه پنجم ابتدایی [دوره 15، شماره 2، 1400، صفحه 73-96]

ق

  • قشقایی زاده، نصراله طراحی مدل سلسله مراتبی شایستگی مدیران با رویکرد مدارس کارآفرینانه [دوره 15، شماره 2، 1400، صفحه 121-141]
  • قلتاش، عباس طراحی مدل مدیریت استعداد برای مدیران دوره متوسطه: یک مطالعه کیفی [دوره 15، شماره 3، 1400، صفحه 29-51]
  • قهرمانی، جعفر ارائه مدلی برای نظام آموزشی الکترونیکی مؤسسات آموزش عالی کشور [دوره 15، شماره 1، 1400، صفحه 137-163]
  • قورچیان، نادرقلی ارائه مدلی برای ارتقای نقش دانشگاه‌ها در توسعه پایدار [دوره 15، شماره 1، 1400، صفحه 97-136]

ک

  • کاظمی، نرگس رابطه بین رهبری اخلاقی، مشروعیت سازمانی، ریاکاری سازمانی و نتایج مربوط به کار معلمان [دوره 15، شماره 2، 1400، صفحه 97-119]
  • کردستانی، فرشته ارائه الگویی برای ارتقای منابع انسانی درنظام آموزش و پرورش با تاکید بر سند تحول بنیادین [دوره 15، شماره 1، 1400، صفحه 29-60]

م

  • میاندهی رودسری، حجت اله کاربست کلان داده ها در بررسی روابط بین استعداد کاری و سبک یادگیری دانش آموزان [دوره 15، شماره 2، 1400، صفحه 163-183]
  • محمدی، محمد ارائه الگوی بالندگی اعضای هیئت‌علمی با رویکرد مجازی‌سازی(دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان رضوی) [دوره 15، شماره 3، 1400، صفحه 1-28]
  • محمدی قشلاق، پریوش مطالعه شرایط بهره‌وری پژوهشی اعضای هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی با استفاده از الگوسازی فازی [دوره 15، شماره 1، 1400، صفحه 213-232]
  • محمدی نائینی، مژگان طراحی و اعتباریابی الگوی آموزش سواد رسانه ای در دوره متوسطه با رویکرد کیفی [دوره 15، شماره 2، 1400، صفحه 143-161]
  • محمودی، امیرحسین ارائه الگوی مناسب استانداردهای ارزیابی عملکرد اعضای هئیت علمی دانشگاه آزاد اسلامی شهر تهران [دوره 15، شماره 1، 1400، صفحه 1-27]
  • میرزاخانی، معصومه ارائه الگوی مناسب استانداردهای ارزیابی عملکرد اعضای هئیت علمی دانشگاه آزاد اسلامی شهر تهران [دوره 15، شماره 1، 1400، صفحه 1-27]
  • مرسل، باقر تاثیر برنامه درسی تلفیقی بر یادگیری درس علوم تجربی و مهارت تربیت بدنی پایه پنجم ابتدایی [دوره 15، شماره 2، 1400، صفحه 73-96]
  • مرسلی، ژیلا ارائه مدل آموزشی برای معاونین مدارس ابتدائی مجری طرحEFQM در استان آذربایجان شرقی بر مبنای نیاز سنجی آموزشی [دوره 15، شماره 3، 1400، صفحه 53-75]
  • مصلح، مریم ارائه الگوی مناسب استانداردهای ارزیابی عملکرد اعضای هئیت علمی دانشگاه آزاد اسلامی شهر تهران [دوره 15، شماره 1، 1400، صفحه 1-27]
  • معتضدیان، فهیمه ارائه الگویی جهت ارزیابی تاثیر عوامل مهم مدرسه سبز بر یادگیری دانش آموزان [دوره 15، شماره 2، 1400، صفحه 1-22]
  • مهرعلی زاده، یداله طراحی مدل سلسله مراتبی شایستگی مدیران با رویکرد مدارس کارآفرینانه [دوره 15، شماره 2، 1400، صفحه 121-141]
  • موسوی، سید حسن ارائه مدلی برای ارتقای نقش دانشگاه‌ها در توسعه پایدار [دوره 15، شماره 1، 1400، صفحه 97-136]

ن

  • نفیسی، غلامحسین شناسایی و رتبه‌بندی روش‌های تامین مالی موثر بر عملکرد مالی دانشگاه‌ها [دوره 15، شماره 3، 1400، صفحه 199-225]
  • نوربخش، پریوش بررسی رابطه موانع تدریس و دلبستگی شغلی با میانجی‌گری استراتژی حمایتی معلمان زن تربیت‌بدنی مدارس متوسطه شهر تهران [دوره 15، شماره 3، 1400، صفحه 137-163]
  • نوربخش، مهوش بررسی رابطه موانع تدریس و دلبستگی شغلی با میانجی‌گری استراتژی حمایتی معلمان زن تربیت‌بدنی مدارس متوسطه شهر تهران [دوره 15، شماره 3، 1400، صفحه 137-163]

و

  • وفایی نژاد، سیمین پیش بینی بهزیستی مدرسه بر اساس سرزندگی تحصیلی و خودکارآمدی با نقش میانجی تنیدگی تحصیلی در دانش آموزان [دوره 15، شماره 2، 1400، صفحه 49-72]

ه

  • هاشمی، سید احمد طراحی مدل مدیریت استعداد برای مدیران دوره متوسطه: یک مطالعه کیفی [دوره 15، شماره 3، 1400، صفحه 29-51]

ی

  • یاری، میترا ارائه مدل سنجش عملکرد مبتنی بر سند تحول بنیادین(مطالعه موردی: مدیران آموزش و پرورش کشور) [دوره 15، شماره 3، 1400، صفحه 77-101]
  • یاری حاج عطالو، جهانگیر ارائه مدل آموزشی برای معاونین مدارس ابتدائی مجری طرحEFQM در استان آذربایجان شرقی بر مبنای نیاز سنجی آموزشی [دوره 15، شماره 3، 1400، صفحه 53-75]
  • یوسفی، زهرا بازنگری دوره های توانمندسازی مشاوران تحصیلی در آموزش و پرورش به منظور ارائه الگوی مناسب [دوره 15، شماره 2، 1400، صفحه 23-47]