نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آسیب شناسی آسیب شناسی ارزشیابی توصیفی درجهت تحقق فرایند یاددهی و یادگیری؛ یک مطالعه کیفی [دوره 14، شماره 2، 1399، صفحه 1-20]
  • آموزش پاسخگو ارائه مدل کسب مرجعیت علمی در آموزش پزشکی با رویکرد آموزش پاسخگو در دانشگاه علوم پزشکی مازندران [دوره 14، شماره 1، 1399، صفحه 78-98]
  • آموزش پزشکی ارائه مدل کسب مرجعیت علمی در آموزش پزشکی با رویکرد آموزش پاسخگو در دانشگاه علوم پزشکی مازندران [دوره 14، شماره 1، 1399، صفحه 78-98]
  • آموزش عالی ارائه مدل رابطه مدیریت مالکیت فکری با تجاری‌سازی آموزش عالی [دوره 14، شماره 1، 1399، صفحه 57-76]
  • آموزش گردشگری طراحی الگوی شهرداری کارآفرین با محوریت آموزش گردشگری و نقش میانجی سرمایه اجتماعی [دوره 14، شماره 2، 1399، صفحه 131-147]
  • آموزش مجازی تحلیل استراتژیک آینده‌پژوهی آموزش مجازی در توسعه کارآفرینی با رویکرد ترکیبی SWOT [دوره 14، شماره 3، 1399، صفحه 23-42]
  • آموزش و پرورش دولتی تجارب زیسته معلمان از منزلت اجتماعی به منظور ارائه مدلی برای آموزش و پرورش دولتی ایران [دوره 14، شماره 1، 1399، صفحه 143-159]
  • آینده پژوهی تحلیل استراتژیک آینده‌پژوهی آموزش مجازی در توسعه کارآفرینی با رویکرد ترکیبی SWOT [دوره 14، شماره 3، 1399، صفحه 23-42]

ا

  • اثربخشی تدوین الگوی کیفیت بخشی مدارس بر اساس سرمایه اجتماعی و اثربخشی مدارس مقطع متوسطه دوم نظری [دوره 14، شماره 4، 1399، صفحه 174-151]
  • ارزیابی طراحی مدل بومی ارزیابی عملکرد پژوهش دانشگاه‌های آزاد اسلامی شهر تهران [دوره 14، شماره 1، 1399، صفحه 161-186]
  • ارزیابی عملکرد طراحی مدل بومی ارزیابی عملکرد پژوهش دانشگاه‌های آزاد اسلامی شهر تهران [دوره 14، شماره 1، 1399، صفحه 161-186]
  • ارزشیابی توصیفی آسیب شناسی ارزشیابی توصیفی درجهت تحقق فرایند یاددهی و یادگیری؛ یک مطالعه کیفی [دوره 14، شماره 2، 1399، صفحه 1-20]
  • استرس شغلی الگوی ساختاری رابطه بین معنویت سازمانی، استرس شغلی، شکایات جسمانی و عدم امنیت شغلی در کارکنان حق التدریس آموزش وپرورش [دوره 14، شماره 1، 1399، صفحه 100-121]
  • استقلال دانشگاهی ارائه مدل عوامل موثر بر امنیت شغلی هیئت علمی دانشگاه ها با تأکید بر استقلال دانشگاه آزاد اسلامی [دوره 14، شماره 3، 1399، صفحه 1-21]
  • اشتیاق کاری نقش واسطه ای خودکارآمدی و اشتیاق کاری در رابطه بین ادراک از سازمان های یادگیرنده با عملکرد شغلی [دوره 14، شماره 2، 1399، صفحه 149-171]
  • الگو ارائه الگوی فضای کالبدی کارآفرینی برای واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی کشور با رویکرد آمیخته [دوره 14، شماره 1، 1399، صفحه 21-55]
  • الگو طراحی الگوی برنامه درسی مدیریت اقتصاد خانواده در دوره متوسطه دوم [دوره 14، شماره 3، 1399، صفحه 103-125]
  • الگو ارائه الگوی کارآفرینی فناورانه در مدارس استان گلستان [دوره 14، شماره 4، 1399، صفحه 23-46]
  • امنیت شغلی ارائه مدل عوامل موثر بر امنیت شغلی هیئت علمی دانشگاه ها با تأکید بر استقلال دانشگاه آزاد اسلامی [دوره 14، شماره 3، 1399، صفحه 1-21]

ب

  • بالندگی تبیین پاسخگویی و بالندگی با نقش میانجی یادگیری سازمانی بر مبنای رهبری معنوی در اعضای هیات علمی [دوره 14، شماره 2، 1399، صفحه 83-101]
  • بطالت اجتماعی تأثیر عوامل سازمانی، فردی و گروهی بر گرایش به بطالت اجتماعی کارکنان و اعضای هیات‌علمی دانشگاه پیام نور شیراز [دوره 14، شماره 1، 1399، صفحه 123-141]
  • بهسازی طراحی و اعتباریابی الگوی جذب، بهسازی و نگهداری معلمان آموزش و پرورش استان خراسان رضوی [دوره 14، شماره 3، 1399، صفحه 127-153]

پ

  • پاسخگویی تبیین پاسخگویی و بالندگی با نقش میانجی یادگیری سازمانی بر مبنای رهبری معنوی در اعضای هیات علمی [دوره 14، شماره 2، 1399، صفحه 83-101]
  • پتانسیل انگیزش تحصیلی پیش بینی دستاوردهای تحصیلی دانشجویان بر اساس ادراک آن ها از کیفیت یاددهی-یادگیری و پتانسیل انگیزش تحصیلی موجود در مراکز آموزش عالی شهرستان لامرد [دوره 14، شماره 2، 1399، صفحه 63-81]
  • پدیدارشناسی توصیفی تجارب زیسته معلمان از منزلت اجتماعی به منظور ارائه مدلی برای آموزش و پرورش دولتی ایران [دوره 14، شماره 1، 1399، صفحه 143-159]
  • پژوهش طراحی مدل بومی ارزیابی عملکرد پژوهش دانشگاه‌های آزاد اسلامی شهر تهران [دوره 14، شماره 1، 1399، صفحه 161-186]
  • پیکره بندی پیکره بندی مختصات فردی در راه اندازی شرکت های دانش بنیان در واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان [دوره 14، شماره 4، 1399، صفحه 118-91]

ت

  • تجارب زیسته معلمان تجارب زیسته معلمان از منزلت اجتماعی به منظور ارائه مدلی برای آموزش و پرورش دولتی ایران [دوره 14، شماره 1، 1399، صفحه 143-159]
  • تجاری‌سازی ارائه مدل رابطه مدیریت مالکیت فکری با تجاری‌سازی آموزش عالی [دوره 14، شماره 1، 1399، صفحه 57-76]
  • تحلیل بازیگر محور تحلیل مناقشات موجود در اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش با رویکرد بازیگرمحور [دوره 14، شماره 4، 1399، صفحه 150-119]
  • تحلیل محتوا ارائه مدل معماری منابع انسانی با استفاده از رویکرد کیفی [دوره 14، شماره 2، 1399، صفحه 21-41]
  • تحلیل مناقشه تحلیل مناقشات موجود در اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش با رویکرد بازیگرمحور [دوره 14، شماره 4، 1399، صفحه 150-119]
  • تدریس اثربخش واکاوی مؤلفه های تدریس اثر بخش ریاضی در دوره متوسطه [دوره 14، شماره 4، 1399، صفحه 193-175]
  • توسعه کارآفرینی تحلیل استراتژیک آینده‌پژوهی آموزش مجازی در توسعه کارآفرینی با رویکرد ترکیبی SWOT [دوره 14، شماره 3، 1399، صفحه 23-42]

ج

  • جذب طراحی و اعتباریابی الگوی جذب، بهسازی و نگهداری معلمان آموزش و پرورش استان خراسان رضوی [دوره 14، شماره 3، 1399، صفحه 127-153]

خ

  • خودکارآمدی نقش واسطه ای خودکارآمدی و اشتیاق کاری در رابطه بین ادراک از سازمان های یادگیرنده با عملکرد شغلی [دوره 14، شماره 2، 1399، صفحه 149-171]
  • خودکارآمدی طراحی و تدوین مدل مهارت های مدیریت کوانتومی با رویکرد خودکارآمدی در آموزش و پرورش [دوره 14، شماره 3، 1399، صفحه 155-174]

د

  • دانشگاه شناسایی ابعاد و مولفه های رهبری اصیل در دانشگاه آزاد اسلامی [دوره 14، شماره 3، 1399، صفحه 43-61]
  • دانشگاه آزاد ارائه مدلی برای ارتقای سرمایه فکری اعضاء هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی شهر تهران [دوره 14، شماره 4، 1399، صفحه 68-47]
  • دانشگاه آزاد اسلامی طراحی مدل بومی ارزیابی عملکرد پژوهش دانشگاه‌های آزاد اسلامی شهر تهران [دوره 14، شماره 1، 1399، صفحه 161-186]
  • دانشگاه آزاد اسلامی ارائه مدل عوامل موثر بر امنیت شغلی هیئت علمی دانشگاه ها با تأکید بر استقلال دانشگاه آزاد اسلامی [دوره 14، شماره 3، 1399، صفحه 1-21]
  • دانشگاه علوم پزشکی شناسایی عوامل روانشناختی مؤثر بر رکود اعضای هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل [دوره 14، شماره 3، 1399، صفحه 83-101]
  • دانشگاه ها پیکره بندی مختصات فردی در راه اندازی شرکت های دانش بنیان در واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان [دوره 14، شماره 4، 1399، صفحه 118-91]
  • دبیران کارافرینی ارائه الگوی کارآفرینی فناورانه در مدارس استان گلستان [دوره 14، شماره 4، 1399، صفحه 23-46]
  • دستاوردهای تحصیلی پیش بینی دستاوردهای تحصیلی دانشجویان بر اساس ادراک آن ها از کیفیت یاددهی-یادگیری و پتانسیل انگیزش تحصیلی موجود در مراکز آموزش عالی شهرستان لامرد [دوره 14، شماره 2، 1399، صفحه 63-81]
  • دوره متوسطه دوم طراحی الگوی برنامه درسی مدیریت اقتصاد خانواده در دوره متوسطه دوم [دوره 14، شماره 3، 1399، صفحه 103-125]

ر

  • ریاضی واکاوی مؤلفه های تدریس اثر بخش ریاضی در دوره متوسطه [دوره 14، شماره 4، 1399، صفحه 193-175]
  • رکود شناسایی عوامل روانشناختی مؤثر بر رکود اعضای هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل [دوره 14، شماره 3، 1399، صفحه 83-101]
  • رهبری شناسایی ابعاد و مولفه های رهبری اصیل در دانشگاه آزاد اسلامی [دوره 14، شماره 3، 1399، صفحه 43-61]
  • رهبری اصیل شناسایی ابعاد و مولفه های رهبری اصیل در دانشگاه آزاد اسلامی [دوره 14، شماره 3، 1399، صفحه 43-61]
  • رهبری جمعی ارائه الگوی رهبری هوشمند برای سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی [دوره 14، شماره 1، 1399، صفحه 1-19]
  • رهبری دانشگاهی شناسایی و رتبه بندی سازکارهای اجرایی رهبری دانشگاهی مبتنی بر کوانتوم: رویکرد ویکور فازی [دوره 14، شماره 2، 1399، صفحه 103-129]
  • رهبری سیاسی ارائه الگوی رهبری هوشمند برای سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی [دوره 14، شماره 1، 1399، صفحه 1-19]
  • رهبری عاطفی ارائه الگوی رهبری هوشمند برای سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی [دوره 14، شماره 1، 1399، صفحه 1-19]
  • رهبری عقلایی ارائه الگوی رهبری هوشمند برای سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی [دوره 14، شماره 1، 1399، صفحه 1-19]
  • رهبری معنوی ارائه الگوی رهبری هوشمند برای سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی [دوره 14، شماره 1، 1399، صفحه 1-19]
  • رهبری معنوی تبیین پاسخگویی و بالندگی با نقش میانجی یادگیری سازمانی بر مبنای رهبری معنوی در اعضای هیات علمی [دوره 14، شماره 2، 1399، صفحه 83-101]
  • رهبری هوشمند ارائه الگوی رهبری هوشمند برای سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی [دوره 14، شماره 1، 1399، صفحه 1-19]
  • روان شناختی شناسایی عوامل روانشناختی مؤثر بر رکود اعضای هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل [دوره 14، شماره 3، 1399، صفحه 83-101]
  • روش دلفی بررسی سبک‌های یادگیری دانش‌آموزان متوسطه برای انتخاب مناسب‌ترین سبک [دوره 14، شماره 4، 1399، صفحه 89-69]
  • رویکرد آمیخته ارائه الگوی فضای کالبدی کارآفرینی برای واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی کشور با رویکرد آمیخته [دوره 14، شماره 1، 1399، صفحه 21-55]

س

  • سازمان های یادگیرنده نقش واسطه ای خودکارآمدی و اشتیاق کاری در رابطه بین ادراک از سازمان های یادگیرنده با عملکرد شغلی [دوره 14، شماره 2، 1399، صفحه 149-171]
  • سبک گرشا و ریچمن بررسی سبک‌های یادگیری دانش‌آموزان متوسطه برای انتخاب مناسب‌ترین سبک [دوره 14، شماره 4، 1399، صفحه 89-69]
  • سبک‌های یادگیری بررسی سبک‌های یادگیری دانش‌آموزان متوسطه برای انتخاب مناسب‌ترین سبک [دوره 14، شماره 4، 1399، صفحه 89-69]
  • سرمایه اجتماعی طراحی الگوی شهرداری کارآفرین با محوریت آموزش گردشگری و نقش میانجی سرمایه اجتماعی [دوره 14، شماره 2، 1399، صفحه 131-147]
  • سرمایه اجتماعی تدوین الگوی کیفیت بخشی مدارس بر اساس سرمایه اجتماعی و اثربخشی مدارس مقطع متوسطه دوم نظری [دوره 14، شماره 4، 1399، صفحه 174-151]
  • سرمایه انسانی ارائه مدل معماری منابع انسانی با استفاده از رویکرد کیفی [دوره 14، شماره 2، 1399، صفحه 21-41]
  • سرمایه فکری ارائه مدلی برای ارتقای سرمایه فکری اعضاء هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی شهر تهران [دوره 14، شماره 4، 1399، صفحه 68-47]
  • سند تحول بنیادین آموزش وپروش تحلیل مناقشات موجود در اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش با رویکرد بازیگرمحور [دوره 14، شماره 4، 1399، صفحه 150-119]

ش

  • شاخص‌های کیفیت سنجی شناسایی شاخص های سنجش کیفیت آموزش در مراکز آموزش علمی کاربردی استان کردستان [دوره 14، شماره 3، 1399، صفحه 63-81]
  • شرایط سازمانی طراحی و تدوین مدل مهارت های مدیریت کوانتومی با رویکرد خودکارآمدی در آموزش و پرورش [دوره 14، شماره 3، 1399، صفحه 155-174]
  • شرایط شغلی طراحی و تدوین مدل مهارت های مدیریت کوانتومی با رویکرد خودکارآمدی در آموزش و پرورش [دوره 14، شماره 3، 1399، صفحه 155-174]
  • شرایط فردی طراحی و تدوین مدل مهارت های مدیریت کوانتومی با رویکرد خودکارآمدی در آموزش و پرورش [دوره 14، شماره 3، 1399، صفحه 155-174]
  • شرکت های دانش بنیان پیکره بندی مختصات فردی در راه اندازی شرکت های دانش بنیان در واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان [دوره 14، شماره 4، 1399، صفحه 118-91]
  • شکایات جسمانی الگوی ساختاری رابطه بین معنویت سازمانی، استرس شغلی، شکایات جسمانی و عدم امنیت شغلی در کارکنان حق التدریس آموزش وپرورش [دوره 14، شماره 1، 1399، صفحه 100-121]
  • شهرداری کارآفرین طراحی الگوی شهرداری کارآفرین با محوریت آموزش گردشگری و نقش میانجی سرمایه اجتماعی [دوره 14، شماره 2، 1399، صفحه 131-147]

ع

  • عدم امنیت شغلی الگوی ساختاری رابطه بین معنویت سازمانی، استرس شغلی، شکایات جسمانی و عدم امنیت شغلی در کارکنان حق التدریس آموزش وپرورش [دوره 14، شماره 1، 1399، صفحه 100-121]
  • عملکرد شغلی نقش واسطه ای خودکارآمدی و اشتیاق کاری در رابطه بین ادراک از سازمان های یادگیرنده با عملکرد شغلی [دوره 14، شماره 2، 1399، صفحه 149-171]
  • عناصر برنامه درسی طراحی الگوی برنامه درسی مدیریت اقتصاد خانواده در دوره متوسطه دوم [دوره 14، شماره 3، 1399، صفحه 103-125]
  • عوامل رفتاری بررسی و تبیین تأثیر عوامل محیطی و رفتاری بر برنامة توسعه فعّالیت کارآفرینانه در بین کارکنان دانشگاه علمی-کاربردی [دوره 14، شماره 2، 1399، صفحه 43-61]
  • عوامل سازمانی تأثیر عوامل سازمانی، فردی و گروهی بر گرایش به بطالت اجتماعی کارکنان و اعضای هیات‌علمی دانشگاه پیام نور شیراز [دوره 14، شماره 1، 1399، صفحه 123-141]
  • عوامل فردی تأثیر عوامل سازمانی، فردی و گروهی بر گرایش به بطالت اجتماعی کارکنان و اعضای هیات‌علمی دانشگاه پیام نور شیراز [دوره 14، شماره 1، 1399، صفحه 123-141]
  • عوامل گروهی تأثیر عوامل سازمانی، فردی و گروهی بر گرایش به بطالت اجتماعی کارکنان و اعضای هیات‌علمی دانشگاه پیام نور شیراز [دوره 14، شماره 1، 1399، صفحه 123-141]
  • عوامل محیطی بررسی و تبیین تأثیر عوامل محیطی و رفتاری بر برنامة توسعه فعّالیت کارآفرینانه در بین کارکنان دانشگاه علمی-کاربردی [دوره 14، شماره 2، 1399، صفحه 43-61]

ف

  • فرایند یاددهی- یادگیری بررسی سبک‌های یادگیری دانش‌آموزان متوسطه برای انتخاب مناسب‌ترین سبک [دوره 14، شماره 4، 1399، صفحه 89-69]
  • فرایند یاددهی و یادگیری آسیب شناسی ارزشیابی توصیفی درجهت تحقق فرایند یاددهی و یادگیری؛ یک مطالعه کیفی [دوره 14، شماره 2، 1399، صفحه 1-20]
  • فضای کالبدی ارائه الگوی فضای کالبدی کارآفرینی برای واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی کشور با رویکرد آمیخته [دوره 14، شماره 1، 1399، صفحه 21-55]
  • فعالیت کارآفرینانه بررسی و تبیین تأثیر عوامل محیطی و رفتاری بر برنامة توسعه فعّالیت کارآفرینانه در بین کارکنان دانشگاه علمی-کاربردی [دوره 14، شماره 2، 1399، صفحه 43-61]

ق

  • قشربندی اجتماعی تجارب زیسته معلمان از منزلت اجتماعی به منظور ارائه مدلی برای آموزش و پرورش دولتی ایران [دوره 14، شماره 1، 1399، صفحه 143-159]

ک

  • کارآفرینی ارائه الگوی فضای کالبدی کارآفرینی برای واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی کشور با رویکرد آمیخته [دوره 14، شماره 1، 1399، صفحه 21-55]
  • کارآفرینی بررسی و تبیین تأثیر عوامل محیطی و رفتاری بر برنامة توسعه فعّالیت کارآفرینانه در بین کارکنان دانشگاه علمی-کاربردی [دوره 14، شماره 2، 1399، صفحه 43-61]
  • کارآفرینی فناورانه ارائه الگوی کارآفرینی فناورانه در مدارس استان گلستان [دوره 14، شماره 4، 1399، صفحه 23-46]
  • کیفیت یاددهی-یادگیری پیش بینی دستاوردهای تحصیلی دانشجویان بر اساس ادراک آن ها از کیفیت یاددهی-یادگیری و پتانسیل انگیزش تحصیلی موجود در مراکز آموزش عالی شهرستان لامرد [دوره 14، شماره 2، 1399، صفحه 63-81]
  • کیفیت آموزش شناسایی شاخص های سنجش کیفیت آموزش در مراکز آموزش علمی کاربردی استان کردستان [دوره 14، شماره 3، 1399، صفحه 63-81]
  • کیفیت بخشی تدوین الگوی کیفیت بخشی مدارس بر اساس سرمایه اجتماعی و اثربخشی مدارس مقطع متوسطه دوم نظری [دوره 14، شماره 4، 1399، صفحه 174-151]
  • کلید واژه ها: معماری منابع انسانی ارائه مدل معماری منابع انسانی با استفاده از رویکرد کیفی [دوره 14، شماره 2، 1399، صفحه 21-41]
  • کوانتوم شناسایی و رتبه بندی سازکارهای اجرایی رهبری دانشگاهی مبتنی بر کوانتوم: رویکرد ویکور فازی [دوره 14، شماره 2، 1399، صفحه 103-129]

م

  • مختصات فردی پیکره بندی مختصات فردی در راه اندازی شرکت های دانش بنیان در واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان [دوره 14، شماره 4، 1399، صفحه 118-91]
  • مدیریت اقتصاد خانواده طراحی الگوی برنامه درسی مدیریت اقتصاد خانواده در دوره متوسطه دوم [دوره 14، شماره 3، 1399، صفحه 103-125]
  • مدیریت کوانتومی طراحی و تدوین مدل مهارت های مدیریت کوانتومی با رویکرد خودکارآمدی در آموزش و پرورش [دوره 14، شماره 3، 1399، صفحه 155-174]
  • مدیریت مالکیت فکری ارائه مدل رابطه مدیریت مالکیت فکری با تجاری‌سازی آموزش عالی [دوره 14، شماره 1، 1399، صفحه 57-76]
  • مراکز آموزش علمی کاربردی شناسایی شاخص های سنجش کیفیت آموزش در مراکز آموزش علمی کاربردی استان کردستان [دوره 14، شماره 3، 1399، صفحه 63-81]
  • مرجعیت علمی ارائه مدل کسب مرجعیت علمی در آموزش پزشکی با رویکرد آموزش پاسخگو در دانشگاه علوم پزشکی مازندران [دوره 14، شماره 1، 1399، صفحه 78-98]
  • معلمان حق التدریس آموزش و پرورش الگوی ساختاری رابطه بین معنویت سازمانی، استرس شغلی، شکایات جسمانی و عدم امنیت شغلی در کارکنان حق التدریس آموزش وپرورش [دوره 14، شماره 1، 1399، صفحه 100-121]
  • معنویت سازمانی الگوی ساختاری رابطه بین معنویت سازمانی، استرس شغلی، شکایات جسمانی و عدم امنیت شغلی در کارکنان حق التدریس آموزش وپرورش [دوره 14، شماره 1، 1399، صفحه 100-121]
  • مقطع متوسطه واکاوی مؤلفه های تدریس اثر بخش ریاضی در دوره متوسطه [دوره 14، شماره 4، 1399، صفحه 193-175]
  • منابع انسانی طراحی و اعتباریابی الگوی جذب، بهسازی و نگهداری معلمان آموزش و پرورش استان خراسان رضوی [دوره 14، شماره 3، 1399، صفحه 127-153]
  • منزلت اجتماعی تجارب زیسته معلمان از منزلت اجتماعی به منظور ارائه مدلی برای آموزش و پرورش دولتی ایران [دوره 14، شماره 1، 1399، صفحه 143-159]

ن

  • نرم افزار مکتور تحلیل مناقشات موجود در اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش با رویکرد بازیگرمحور [دوره 14، شماره 4، 1399، صفحه 150-119]
  • نگهداری طراحی و اعتباریابی الگوی جذب، بهسازی و نگهداری معلمان آموزش و پرورش استان خراسان رضوی [دوره 14، شماره 3، 1399، صفحه 127-153]

و

  • ویکور فازی شناسایی و رتبه بندی سازکارهای اجرایی رهبری دانشگاهی مبتنی بر کوانتوم: رویکرد ویکور فازی [دوره 14، شماره 2، 1399، صفحه 103-129]

ه

  • هیات علمی ارائه مدلی برای ارتقای سرمایه فکری اعضاء هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی شهر تهران [دوره 14، شماره 4، 1399، صفحه 68-47]
  • هیات علمی ارائه مدل عوامل موثر بر امنیت شغلی هیئت علمی دانشگاه ها با تأکید بر استقلال دانشگاه آزاد اسلامی [دوره 14، شماره 3، 1399، صفحه 1-21]
  • هیات علمی شناسایی عوامل روانشناختی مؤثر بر رکود اعضای هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل [دوره 14، شماره 3، 1399، صفحه 83-101]

ی

  • یادگیری سازمانی تبیین پاسخگویی و بالندگی با نقش میانجی یادگیری سازمانی بر مبنای رهبری معنوی در اعضای هیات علمی [دوره 14، شماره 2، 1399، صفحه 83-101]