آ
-
آموزش عالی
رابطه رهبری موثق با عملکرد اعضای هیأت علمی: نقش میانجی سرمایه روانشناختی و سرمایه اجتماعی [دوره 10، شماره 4، 1395، صفحه 47-73]
ا
-
اخلاق حرفهای
ساخت و تعیین ویژگیهای روان سنجی (پایایی و روایی) مقیاس اخلاق حرفهای مدیران آموزشی [دوره 10، شماره 4، 1395، صفحه 141-159]
-
ارزیابی درونی
ارزیابی درونی کیفیت دانشگاههای آزاد اسلامی منطقهی یک از دیدگاه اساتید و دانشجویان [دوره 10، شماره 4، 1395، صفحه 161-179]
-
اساتید
ارزیابی درونی کیفیت دانشگاههای آزاد اسلامی منطقهی یک از دیدگاه اساتید و دانشجویان [دوره 10، شماره 4، 1395، صفحه 161-179]
-
الگوی برنامه درسی
طراحی و اعتباربخشی الگوی مطلوب برنامه درسی با تأکید بر پرورش ذهنیت فلسفی دانشآموزان در درس ریاضی دبستان [دوره 10، شماره 4، 1395، صفحه 31-46]
-
انگیزه پیشرفت
تبیین ارتباط راهبردهای یادگیری و انگیزه پیشرفت با عملکرد تحصیلی دانشجویان [دوره 10، شماره 4، 1395، صفحه 75-91]
ب
-
برنامه درسی
طراحی و اعتباربخشی الگوی مطلوب برنامه درسی با تأکید بر پرورش ذهنیت فلسفی دانشآموزان در درس ریاضی دبستان [دوره 10، شماره 4، 1395، صفحه 31-46]
-
بعد ساختاری
کاربرد مهندسی ارزش در محیط دانشگاهی؛ شناسایی فرایندها و عوامل مؤثر براستفاده از آن [دوره 10، شماره 4، 1395، صفحه 93-124]
-
بعد فن شناسی
کاربرد مهندسی ارزش در محیط دانشگاهی؛ شناسایی فرایندها و عوامل مؤثر براستفاده از آن [دوره 10، شماره 4، 1395، صفحه 93-124]
-
بعد محتوایی
کاربرد مهندسی ارزش در محیط دانشگاهی؛ شناسایی فرایندها و عوامل مؤثر براستفاده از آن [دوره 10، شماره 4، 1395، صفحه 93-124]
-
بعد محیطی
کاربرد مهندسی ارزش در محیط دانشگاهی؛ شناسایی فرایندها و عوامل مؤثر براستفاده از آن [دوره 10، شماره 4، 1395، صفحه 93-124]
پ
-
پایایی
ساخت و تعیین ویژگیهای روان سنجی (پایایی و روایی) مقیاس اخلاق حرفهای مدیران آموزشی [دوره 10، شماره 4، 1395، صفحه 141-159]
ت
-
توانایی آینده پژوهی
نقش خود نظمدهی و مؤلفههای آن بر توانایی آینده پژوهی و ماندگاری تحصیلی سوادآموزان بزرگسال مقطع متوسطه ارومیه [دوره 10، شماره 4، 1395، صفحه 9-29]
خ
-
خود نظمدهی و مؤلفههای آن
نقش خود نظمدهی و مؤلفههای آن بر توانایی آینده پژوهی و ماندگاری تحصیلی سوادآموزان بزرگسال مقطع متوسطه ارومیه [دوره 10، شماره 4، 1395، صفحه 9-29]
د
-
دانشجویان
تبیین ارتباط راهبردهای یادگیری و انگیزه پیشرفت با عملکرد تحصیلی دانشجویان [دوره 10، شماره 4، 1395، صفحه 75-91]
-
دانشجویان
ارزیابی درونی کیفیت دانشگاههای آزاد اسلامی منطقهی یک از دیدگاه اساتید و دانشجویان [دوره 10، شماره 4، 1395، صفحه 161-179]
-
دوره ابتدایی
طراحی و اعتباربخشی الگوی مطلوب برنامه درسی با تأکید بر پرورش ذهنیت فلسفی دانشآموزان در درس ریاضی دبستان [دوره 10، شماره 4، 1395، صفحه 31-46]
ذ
-
ذهنیت فلسفی
طراحی و اعتباربخشی الگوی مطلوب برنامه درسی با تأکید بر پرورش ذهنیت فلسفی دانشآموزان در درس ریاضی دبستان [دوره 10، شماره 4، 1395، صفحه 31-46]
ر
-
ریاضی
طراحی و اعتباربخشی الگوی مطلوب برنامه درسی با تأکید بر پرورش ذهنیت فلسفی دانشآموزان در درس ریاضی دبستان [دوره 10، شماره 4، 1395، صفحه 31-46]
-
راهبردهای یادگیری
تبیین ارتباط راهبردهای یادگیری و انگیزه پیشرفت با عملکرد تحصیلی دانشجویان [دوره 10، شماره 4، 1395، صفحه 75-91]
-
راهبردهای شناختی
تبیین ارتباط راهبردهای یادگیری و انگیزه پیشرفت با عملکرد تحصیلی دانشجویان [دوره 10، شماره 4، 1395، صفحه 75-91]
-
راهبردهای فراشناختی
تبیین ارتباط راهبردهای یادگیری و انگیزه پیشرفت با عملکرد تحصیلی دانشجویان [دوره 10، شماره 4، 1395، صفحه 75-91]
-
رضایت شغلی
نقش فضیلت سازمانی مدارس در رفتار شهروندی سازمانی معلمان: آزمون اثر مستقیم و اثر غیرمستقیم با میانجیگری رضایت شغلی [دوره 10، شماره 4، 1395، صفحه 125-140]
-
رفتار شهروندی سازمانی
نقش فضیلت سازمانی مدارس در رفتار شهروندی سازمانی معلمان: آزمون اثر مستقیم و اثر غیرمستقیم با میانجیگری رضایت شغلی [دوره 10، شماره 4، 1395، صفحه 125-140]
-
رهبری موثق
رابطه رهبری موثق با عملکرد اعضای هیأت علمی: نقش میانجی سرمایه روانشناختی و سرمایه اجتماعی [دوره 10، شماره 4، 1395، صفحه 47-73]
-
روایی
ساخت و تعیین ویژگیهای روان سنجی (پایایی و روایی) مقیاس اخلاق حرفهای مدیران آموزشی [دوره 10، شماره 4، 1395، صفحه 141-159]
س
-
سرمایه اجتماعی
رابطه رهبری موثق با عملکرد اعضای هیأت علمی: نقش میانجی سرمایه روانشناختی و سرمایه اجتماعی [دوره 10، شماره 4، 1395، صفحه 47-73]
-
سرمایه روانشناختی
رابطه رهبری موثق با عملکرد اعضای هیأت علمی: نقش میانجی سرمایه روانشناختی و سرمایه اجتماعی [دوره 10، شماره 4، 1395، صفحه 47-73]
-
سوادآموزان بزرگسال
نقش خود نظمدهی و مؤلفههای آن بر توانایی آینده پژوهی و ماندگاری تحصیلی سوادآموزان بزرگسال مقطع متوسطه ارومیه [دوره 10، شماره 4، 1395، صفحه 9-29]
ع
-
عملکرد
رابطه رهبری موثق با عملکرد اعضای هیأت علمی: نقش میانجی سرمایه روانشناختی و سرمایه اجتماعی [دوره 10، شماره 4، 1395، صفحه 47-73]
-
عملکرد تحصیلی
تبیین ارتباط راهبردهای یادگیری و انگیزه پیشرفت با عملکرد تحصیلی دانشجویان [دوره 10، شماره 4، 1395، صفحه 75-91]
ف
-
فضیلت سازمانی
نقش فضیلت سازمانی مدارس در رفتار شهروندی سازمانی معلمان: آزمون اثر مستقیم و اثر غیرمستقیم با میانجیگری رضایت شغلی [دوره 10، شماره 4، 1395، صفحه 125-140]
ک
-
کیفیت
ارزیابی درونی کیفیت دانشگاههای آزاد اسلامی منطقهی یک از دیدگاه اساتید و دانشجویان [دوره 10، شماره 4، 1395، صفحه 161-179]
م
-
ماندگاری تحصیلی
نقش خود نظمدهی و مؤلفههای آن بر توانایی آینده پژوهی و ماندگاری تحصیلی سوادآموزان بزرگسال مقطع متوسطه ارومیه [دوره 10، شماره 4، 1395، صفحه 9-29]
-
مدیران آموزشی
ساخت و تعیین ویژگیهای روان سنجی (پایایی و روایی) مقیاس اخلاق حرفهای مدیران آموزشی [دوره 10، شماره 4، 1395، صفحه 141-159]
-
معلم
نقش فضیلت سازمانی مدارس در رفتار شهروندی سازمانی معلمان: آزمون اثر مستقیم و اثر غیرمستقیم با میانجیگری رضایت شغلی [دوره 10، شماره 4، 1395، صفحه 125-140]
-
مهندسی ارزش
کاربرد مهندسی ارزش در محیط دانشگاهی؛ شناسایی فرایندها و عوامل مؤثر براستفاده از آن [دوره 10، شماره 4، 1395، صفحه 93-124]
و
-
ویژگیهای روانسنجی
ساخت و تعیین ویژگیهای روان سنجی (پایایی و روایی) مقیاس اخلاق حرفهای مدیران آموزشی [دوره 10، شماره 4، 1395، صفحه 141-159]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد